Напрям підготовки 6.030507 Маркетинг
Кваліфікація, що присвоюється
Бакалавр з маркетингу
Рівень кваліфікації
Бакалавр (перший цикл вищої освіти)
Спеціальні вимоги до зарахування
Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу
Спеціальні положення (умови) про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного)
Немає
Профіль програми
Студенти отримують необхідні знання та практичні навички з дисциплін загальної економічної підготовки та дисциплін, що безпосередньо формують фахові компетенції: інфраструктура товарного ринку, логістика, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика маркетингові дослідження, маркетингова політика комунікацій.
Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т. ч. обов’язкові навчальні дисципліни – 130 кредитів, дисципліни вибору інституту – 46 кредитів, дисципліни вільного вибору студента кластер 1 „Товарознавство в митній справі” – 48 кредитів, дисципліни вільного вибору студента кластер 2 „Маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування” – 48 кредитів, практична підготовка – 16 кредитів.
Ключові результати навчання
Фахівці-маркетологи базового рівня здатні виконувати організаційно-управлінську та інформаційно-аналітичну роботу в таких напрямках:
Бакалаври з маркетингу готуються працювати на підприємствах усіх форм власності, різного профілю та рівня, в проектних організаціях, консультативних центрах, наукових та освітніх закладах, зокрема, у таких підрозділах та відділах: маркетингу, постачання; виробництва, планово-економічного розвитку; маркетингових досліджень; інформаційного забезпечення; збуту; міжнародних зв’язків; контролю якості та в інших підрозділах.
Фахівці з маркетингу можуть обіймати такі посади:
Доступ до подальшого навчання
Бакалавр за напрямом підготовки „Маркетинг” може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти на конкурсних засадах.
Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Тимчасове положення „Про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини”.
Вимоги до випуску (закінчення навчання в навчальному закладі):
Атестація якості підготовки бакалавра з маркетингу щодо встановлення фактичної відповідності рівня освітньої підготовки вимогам ОКХ здійснюється Державною екзаменаційною комісією з даного фаху. Атестація здійснюється на підставі оцінки рівня професійних знань, умінь та навичок випускників шляхом складання державного екзамену з економічної теорії та комплексного державного екзамену за фахом.
Форма навчання
Денна, заочна
Директор програми
Чирва О. Г. – директор інституту економіки та бізнес-освіти.
Структурно-логічна схема підготовки бакалавра напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Перелік модулів напряму підготовки 6.030507 Маркетинг