Напрям підготовки 6.140101 Готельно-ресторанна справа
Кваліфікація, що присвоюється:
бакалавр з готельно-ресторанної справи
Рівень кваліфікації:
бакалавр (перший цикл вищої освіти)
Спеціальні вимоги до зарахування:
немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу
Спеціальні положення (умови) про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного):
немає
Профіль програми.
Студенти отримують необхідні знання та практичні навички у таких сферах: проблеми ринкової економіки; соціальні, національні, історичні та демографічні процеси розвитку суспільства; організація готельного господарства, організація ресторанного господарства, економіка підприємства, бухгалтерський облік, менеджмент готельно-ресторанного господарства; управління якістю готельно-ресторанного господарства; особлива увага приділяється ґрунтовному вивченню іноземної мови як на базовому, так і на професійному рівнях спілкування. Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч. обов’язкові навчальні дисципліни – 110 кредитів, дисципліни вибору факультету – 55 кредитів, дисципліни вільного вибору студента – 60, практична підготовка – 15 кредитів
Ключові результати навчання.
Фахівці з готельно-ресторанної справи здатні виконувати інженерно-технічну, виробничу та організаційну роботу в таких напрямках:
Професійні профілі випускників з прикладами.
Бакалавр з готельно-ресторанної справи призначений для кваліфікованої виконавської діяльності в готелях, туристичних комплексах, ресторанах, кафе, барах, їдальнях, санаторно-курортних закладах, пансіонатах, будинках відпочинку, профілакторіях, санаторіях. Бакалавр підготовлений для робіт:
Доступ до подальшого навчання.
Бакалавр за напрямом підготовки 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» може продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (7.140101 «Готельно-ресторанна справа») на конкурсних засадах
Положення про екзамени, оцінювання і оцінки.
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини
Вимоги до випуску
Атестація якості підготовки бакалавра з готельно-ресторанної справи щодо встановлення фактичної відповідності рівня освітньої підготовки вимогам ОКХ здійснюється Державною екзаменаційною комісією з даного фаху. Атестація здійснюється на підставі оцінки рівня професійних знань, умінь та навичок випускників шляхом складання державного екзамену з організації готельно-ресторанного господарства, комплексного державного екзамену за фахом.
Форма навчання.
Денна.
Директор програми.
Стойка Віталій Олександрович – .к.е.н., доцент, завідувач кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи
Структурно-логічна схема підготовки бакалавра напряму підготовки 6.140101 Готельно-ресторанна справа
Опис окремих одиниць курсу:
Управління маркетинговими комунікаціями в готельно-ресторанному бізнесі
Шифр за ОПП | Назва навчальної дисципліни |
ОБОВ’ЯЗКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | |
ОНД.01 | Історія та культура України |
ОНД.02 | Українська мова за професійним спрямуванням |
ОНД.03 | Українознавство |
ОНД.04 | Філософія |
ОНД.05 | Політологічна та соціологічна науки |
ОНД.06 | Іноземна мова |
ОНД.07 | ІК технології в галузі |
ОНД.08 | Охорона праці та безпека життєдіяльності |
ОНД.09 | Фізичне виховання |
ОНД.10 | Вища та прикладна математика |
ОНД.11 | Основи наукових досліджень |
ОНД.12 | Психологія |
ОНД.13 | Екологія |
ОНД.14 | Економікс |
ОНД.15 | Економіка підприємства |
ОНД.16 | Правознавство |
ОНД.17 | Маркетинг |
ОНД.18 | Харчова хімія |
ОНД.19 | Інженерна графіка |
ОНД.20 | Мікробіологія |
ОНД.21 | Інформатика |
ОНД.22 | Громадське будівництво |
ОНД.23 | Інженерне обладнання будівель |
ОНД.24 | Устаткування закладів готельно-ресторанного господарства |
ОНД.25 | Стандартизація, сертифікація і метрологія |
ОНД.26 | Товарознавство |
ОНД.27 | Гігієна і санітарія в галузі |
ОНД.28 | Проектування об’єктів готельно-ресторанного господарства |
ОНД.29 | Управління маркетинговими комунікаціями в готельно-ресторанному бізнесі |
ДИСЦИПЛІНИ ВИБОРУ ФАКУЛЬТЕТУ | |
ДВФ.01 | Рекреаційні комплекси світу |
ДВФ.02 | Інфраструктура готельного і ресторанного господарства |
ДВФ.03 | Статистика в готельно-ресторанній справі |
ДВФ.04 | Марчандайзинг в ресторанному господарстві |
ДВФ.05 | Організація готельного господарства |
ДВФ.06 | Організація ресторанного господарства |
ДВФ.07 | Технологія продукції ресторанного господарства |
ДВФ.08 | Маркетинг готельного і ресторанного господарства |
ДВФ.09 | Менеджмент готельно-ресторанного господарства |
ДВФ.10 | Комунікативний менеджмент |
ДВФ.11 | Економіка підприємств готельно-ресторанного бізнесу |
ДВФ.12 | Планування і організація готельно-ресторанного бізнесу |
ДВФ.13 | Інформаційні технології в готельному і ресторанному бізнесі |
ДВФ.14 | Бухгалтерський облік у готельно-ресторанному бізнесі |
ДВФ.15 | Економічна етика та діловий етикет |
ДВФ.16 | Автоматизація економічних процесів (1С Бухгалтерія) ІІ рівень |