- Дата оновлення: 03.04.2024
Завідувач лабораторії – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти Подзігун Світлана Миколаївна.
Мета діяльності науково-дослідної лабораторії – розроблення теоретичних положень і практичних рекомендацій з удосконалення маркетингу та управління бізнесом, впровадження результатів досліджень у практику та навчальний процес.
Основні завдання науково-дослідної лабораторії:
- об’єднання інтелектуальних, фінансових та матеріально-технічних ресурсів при виконанні наукових досліджень;
- впровадження результатів наукових досліджень у виробництво та у навчальний процес;
- кадрове, матеріально-технічне, правове та інформаційне забезпечення виконання наукових досліджень;
- оприлюднення результатів наукових досліджень (крім випадків, які пов’язані з дотриманням умов конфіденційності) на конференціях, семінарах та у наукових виданнях;
- розвиток кадрового потенціалу та наукових шкіл університету.
Функції науково-дослідної лабораторії:
- надання наукових, консультаційних, експертних та інших видів послуг організаціям, підприємствам, установам та фізичним особам, за напрямком, що відповідає науковому напрямку діяльності лабораторії;
- пошук споживачів наукової продукції університету;
- залучення науково-педагогічних працівників, аспірантів (здобувачів), студентів університету до виконання науково-дослідних робіт;
- придбання та підтримка у належному технічному стані приладів, обладнання та матеріалів для виконання науково-дослідних робіт;
- збір та узагальнення результатів наукових досліджень за напрямком діяльності лабораторії;
- підготовка науково-педагогічних кадрів.
Напрями діяльності науково-дослідної лабораторії:
- дослідження сучасних підходів до організації маркетингової діяльності та управління бізнесом;
- наукове обґрунтування інноваційних інструментів маркетингу та визначення концептуальних засад управління бізнесом;
- проведення маркетингових досліджень, визначення ринкових загроз і можливостей;
- адаптація закордонного досвіду управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища;
- наукове обґрунтування інноваційних методів та інструментів управління бізнесом.