Науково-дослідна лабораторія маркетингу та управління бізнесом

  • Дата оновлення: 15.03.2024

Завідувач лабораторії – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти Подзігун Світлана Миколаївна.

Мета діяльності науково-дослідної лабораторії – розроблення теоретичних положень і практичних рекомендацій з удосконалення маркетингу та управління бізнесом, впровадження результатів досліджень у практику та навчальний процес.

 Основні завдання науково-дослідної лабораторії:

  • об’єднання інтелектуальних, фінансових та матеріально-технічних ресурсів при виконанні наукових досліджень;
  • впровадження результатів наукових досліджень у виробництво та у навчальний процес;
  • кадрове, матеріально-технічне, правове та інформаційне забезпечення виконання наукових досліджень;
  • оприлюднення результатів наукових досліджень (крім випадків, які пов’язані з дотриманням умов конфіденційності) на конференціях, семінарах та у наукових виданнях;
  • розвиток кадрового потенціалу та наукових шкіл університету.

 Функції науково-дослідної лабораторії:

  • надання наукових, консультаційних, експертних та інших видів послуг організаціям, підприємствам, установам та фізичним особам, за напрямком, що відповідає науковому напрямку діяльності лабораторії;
  • пошук споживачів наукової продукції університету;
  • залучення науково-педагогічних працівників, аспірантів (здобувачів), студентів університету до виконання науково-дослідних робіт;
  • придбання та підтримка у належному технічному стані приладів, обладнання та матеріалів для виконання науково-дослідних робіт;
  • збір та узагальнення результатів наукових досліджень за напрямком діяльності лабораторії;
  • підготовка науково-педагогічних кадрів.

 Напрями діяльності науково-дослідної лабораторії:

  • дослідження сучасних підходів до організації маркетингової діяльності та управління бізнесом;
  • наукове обґрунтування інноваційних інструментів маркетингу та визначення концептуальних засад управління бізнесом;
  • проведення маркетингових досліджень, визначення ринкових загроз і можливостей;
  • адаптація закордонного досвіду управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах нестабільності зовнішнього середовища;
  • наукове обґрунтування інноваційних методів та інструментів управління бізнесом.

 

 

 

Лютий
Квітень