Під таким девізом 29-30 жовтня в Києві пройшов найграндіозніший барний фестиваль Східної Європи – BAROMETER International Bar Show 2016. За два дні КВЦ «Парковий» прийняв більше 12 тисяч гостей. На 6000 м² кожному гостю було, чим зайнятися протягом двох днів: 31 лекція і 20 дегустацій від 64 спікерів, освітня програма
В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини 02 листопада 2016 року розпочала свою роботу експертна комісія з метою проведення чергової акредитаційної експертизи підготовки бакалаврів з напряму підготовки «Маркетинг». Термін роботи комісії: 02 листопада по 04 листопада 2016 року.
Чергове заняття проекту «Академія молодіжного лідера», яке відвідали студенти ННІ економіки та бізнес-освіти Дарія Степаненко і Олександр Кучмій, присвячувалось актуальній і важливій темі сьогодення: «Як знайти роботу?».Провідний фахівець з профорієнтації Уманського міського центру зайнятості Тетяна Задорожко ознайомила молодь з роботою закладу, поінформувала про наявність вакансій. Окрім цього, вона поділилась деякими
З 25 по 28 листопада в стінах Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти було проведено ряд урочистих заходів з нагоди святкування Дня маркетолога. Кожен рік велика сім’я маркетологів збирається разом та показує власні таланти, інтелектуальні та творчі здібності, без яких неможливо стати успішним маркетологом. Професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу та управління бізнесом
Рекламний прийом, який полягає в тому, що реквізит у фільмах, телепередачах, комп’ютерних іграх, музичних кліпах або книгах має реальний комерційний аналог називають Продакт-плейсментом. Product Placement (або реклама в кіно) як явище з’явилося у 30-ті роки минулого століття. Його появу пов’язують із запуском фільмів про знаного моряка Папайя, який пропагував здорове
У рамках святкування Дня маркетолога викладачем кафедри маркетингу та управління бізнесом Оленою Валентинівною Гарматюк було проведено міні-конференцію на тему: «Маркетингові дослідження: сучасний етап та проблеми якості» зі студентами ІІІ курсу інституту. Захист результатів власних наукових досліджень відбувався у вигляді доповідей та презентацій. Сподіваємось, студенти не будуть зупинятися на досягнутому, бажаємо
20 жовтня 2016 року у м. Києві (IQ Business Park) проходив IV НАЦІОНАЛЬНИЙ ФОРУМ «БІЗНЕС-УНІВЕРСИТЕТИ» НАВИЧКИ ДЛЯ БІЗНЕСУ 2030: ЧИ ОСВІТА ДАЄ НЕОБХІДНЕ? Даний захід відвідали доцент кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи Осьмьоркіна Наталя та заступник директора з організаційних питань Река Юлія. Ініціатором та організатором Форуму протягом