Новини інституту

«Приведем будь-який тиск в норму!»

02.11.2016
«Приведем будь-який тиск в норму!»

Під таким девізом 29-30 жовтня в Києві пройшов найграндіозніший барний фестиваль Східної Європи – BAROMETER International Bar Show 2016. За два дні КВЦ «Парковий» прийняв більше 12 тисяч гостей. На 6000 м² кожному гостю було, чим зайнятися протягом двох днів: 31 лекція і 20 дегустацій від 64 спікерів, освітня програма

Працює акредитаційна експертна комісія з напрямку підготовки “Маркетинг”

02.11.2016

В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини 02 листопада 2016 року розпочала свою роботу експертна комісія з метою проведення чергової акредитаційної експертизи підготовки бакалаврів з напряму підготовки «Маркетинг». Термін роботи комісії:  02 листопада по 04 листопада 2016 року.

Чергове заняття проекту «Академія молодіжного лідера»

01.11.2016
Чергове заняття проекту «Академія молодіжного лідера»

Чергове заняття проекту «Академія молодіжного лідера», яке відвідали студенти ННІ економіки та бізнес-освіти Дарія Степаненко і Олександр Кучмій, присвячувалось актуальній і важливій темі сьогодення: «Як знайти роботу?».Провідний фахівець з профорієнтації Уманського міського центру зайнятості Тетяна Задорожко ознайомила молодь з роботою закладу, поінформувала про наявність вакансій. Окрім цього, вона поділилась деякими

Пишаємось, що ми маркетологи!

30.10.2016
Пишаємось, що ми маркетологи!

З 25 по 28 листопада в стінах Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти було проведено ряд урочистих заходів з нагоди святкування Дня маркетолога. Кожен рік велика сім’я маркетологів збирається разом та показує власні таланти, інтелектуальні та творчі здібності, без яких неможливо стати успішним маркетологом. Професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу та управління бізнесом

Product Placement – продукт в головній ролі!

29.10.2016
Product Placement – продукт в головній ролі!

Рекламний прийом, який полягає в тому, що реквізит у фільмах, телепередачах, комп’ютерних іграх, музичних кліпах або книгах має реальний комерційний аналог називають Продакт-плейсментом. Product Placement (або реклама в кіно) як явище з’явилося у 30-ті роки минулого століття. Його появу пов’язують із запуском фільмів про знаного моряка Папайя, який пропагував здорове

Міні-конференція „Маркетингові дослідження: сучасний стан та проблеми якості ”

29.10.2016
Міні-конференція  „Маркетингові дослідження: сучасний стан та проблеми якості ”

У рамках святкування Дня маркетолога викладачем кафедри маркетингу та управління бізнесом Оленою Валентинівною Гарматюк було проведено міні-конференцію на тему: «Маркетингові дослідження: сучасний етап та проблеми якості» зі студентами ІІІ курсу інституту. Захист результатів власних наукових досліджень відбувався у вигляді доповідей та презентацій. Сподіваємось, студенти не будуть зупинятися на досягнутому, бажаємо

IV Національний форум «Бізнес-університети» навички для бізнесу 2030: чи освіта…

25.10.2016
IV Національний форум «Бізнес-університети» навички для бізнесу 2030: чи освіта дає необхідне?

20 жовтня 2016 року у м. Києві (IQ Business Park) проходив IV НАЦІОНАЛЬНИЙ ФОРУМ «БІЗНЕС-УНІВЕРСИТЕТИ» НАВИЧКИ ДЛЯ БІЗНЕСУ 2030: ЧИ ОСВІТА ДАЄ НЕОБХІДНЕ? Даний захід відвідали доцент кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи Осьмьоркіна Наталя та заступник директора з організаційних питань Река Юлія. Ініціатором та організатором Форуму протягом

Березень
Травень