Бизнес — это когда огромное Адриатическое море разливают во флакончики по 10 мл и успешно продают в аптеках по 3 у.е.
Елена Ермолова
Наближається «золота ера» фармацевтики!
Так, за результатами міжнародних досліджень до 2020 р. обсяги продажу ліків у світі зростуть у півтора рази, порівняно з нинішніми (звіт PwC «Pharma 2020: From vision to decision»). Причиною цього є зростання кількості населення та тривалості життя (значний відсоток споживачів ліків складають люди після 60 років), підвищення рівня медичного обслуговування, науково-технічні досягнення фармацевтики та інше.
Обравши напрям підготовки «Маркетинг» зі спеціалізацією «Маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування», Ви отримаєте знання, що відповідають державним освітнім стандартам з напряму підготовки «Маркетинг» та специфічні знання з роботи фармацевтичного ринку.
Випускник з цією спеціалізацією може працювати в системі провідних фармацевтичних підприємств, аптек та аптечних баз; на оптових комерційно-посередницьких медичних фірмах; закордонних представництвах фірм-виробників; рекламних агентствах.
Опанувавши цю спеціалізацію, Ви зможете обіймати посади:
До професійних обов’язків фахівця з цією спеціалізацією входять: