Маркетинг

  • Дата оновлення: 16.02.2017

Головне – не те як Ви працюєте над своїм продуктом, головне те – як Ви працюєте над свідомістю споживача

Джек Траут

Маркетолог – це професія майбутнього!

Послугами маркетологів користується кожен з нас. Так, використовуючи знання з психології та закономірностей розвитку економічних процесів, ми несвідомо враховуємо їх точку зору, обираючи різноманітні товари, збираючись у подорож чи шукаючи місце роботи.

Без сумнівів спеціальність «Маркетинг» стоїть за кермом сучасної економіки. Так, в рейтингу найбільш популярних професій у 2013 році лідирують спеціалісти з маркетингу, зокрема: маркетингові аналітики, маркетологи, спеціалісти з логістики, торгові агенти та PR-менеджери (за даними результатів дослідження Career Builder & Economic Modeling Specialists Intl. (EMSI)). Крім цього, одні з найвищих позицій в рейтингу високооплачуваних професій займають також маркетологи, PR-спеціалісти та менеджери з продажу (за результатами досліджень українського порталу новин E-NEWS).

Фахівець-маркетолог є відповідальним на підприємстві за виконання наступних функцій:

  • комплексне дослідження ринку (аналіз поведінки покупців, мотивів придбання товарів, дослідження конкурентів та інше);
  • розробку маркетингових стратегій;
  • підготовку пропозицій щодо підвищення якості та поліпшення споживчих властивостей товарів та послуг;
  • розробку планів рекламної кампанії та стимулювання збуту.

Обравши напрям підготовки 6.030507 «Маркетинг», додатково Ви можете отримати одну чи декілька спеціалізацій (назва відповідної спеціалізації зазначається в додатку до диплома):

  • товарознавство в митній справі;
  • маркетинг медичного та фармацевтичного обслуговування;
  • технології та дизайн в рекламному бізнесі.

Вимоги до зарахування: на конкурсній основі за результатами незалежного тестування оцінювання якості освіти або документу про освіту державного зразка.

Форма навчання: денна, заочна.

Тривалість навчання: для отримання ОКР «Бакалавр» складає 4 роки після закінчення школи; 3 роки після закінчення непрофільного коледжу; 2 роки після закінчення коледжу профільних спеціальностей.

Тривалість навчання для отримання ОКР «Магістр» складає 1 рік – для бакалаврів та спеціалістів з галузі знань «Економіка та підприємництво», «Менеджмент організацій».

Кваліфікація, що присвоюється: бакалавр з маркетингу.

Квітень
Червень