Куратор 131 академічної групи – Людмила Володимирівна Шмалій
доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, кандидат економічних наук
«Навчання – це лише одна з пелюсток тієї квітки, що зветься вихованням»
В.О. Сухомлинський
Староста 131 групи – Герун Руслана Анатоліївна
«Успіх у житті – це так само просто, як бути хорошим студентом»
Людина спрагла до знань, відчуває постійну потребу в їх поповненні. Чим більше вона пізнає , тим більше їй хочеться знати, бо нові поняття, наукові відкриття, ідеї розширюють коло інтересів, відкривають привабливі обрії ще не пізнаного. Жодна справа не принесе радості , якщо ми не вміємо її виконувати . Тож потрібно наполегливо виробляти в собі вміння вчитися, щоб навіть після тривалої , утомливої навчальної праці відчувати велике задоволення, посилене радістю пізнання, вірою в силу свого розуму та волі.
10 умов успішного навчання:
(Не обминайте труднощів, того, чого боїтеся. Соромитеся виступати перед аудиторією — шукайте можливостей виступати частіше. З’являється страх перед кимось або чимось — шукайте можливостей частіше зустрічатися з ними.)
(Не чекайте, що хтось відкриє ваші таланти і оцінить їх, відкрийте себе самі. Скажіть собі: я хочу, я можу, я зроблю. Не дозволяйте лінощам, особистим примхам і забаганкам керувати собою, заважати досягненню високої мети.)
(Не дозволяйте відвертати вашу увагу під час занять ні товаришеві, ні сонячному зайчикові, ні телевізору . Мислення — це активний творчий процес, що вимагає від людини напруження, уміння зосередитися на важливому, «розчинитися» у предметі думки.)
(Не залишайте незрозумілих питань без відповіді. Пам’ятайте слова американського винахідника Едісона: «У науці все вирішують один відсоток таланту і дев’яносто дев’ять відсотків праці».)
(Плануйте ввечері справи на завтра. У кінці дня підбивайте підсумки, з’ясовуйте причини невиконання запланованого. Не забувайте, що лінь, постійне відкладання на потім незавершених справ не можуть бути супутниками
успіху.)
(Неоціненну допомогу навчанню нададуть і такі прийоми роботи над з’ясовуваним матеріалом: складання плану, конспекту, тез, логічних схем, узагальнюючих таблиць, діаграм тощо.)
(Учіться чітко формулювати, обґрунтовувати, відстоювати власну точку зору. Не чекайте, поки викладач «розжує» і вкладе у вашу свідомість той чи інший матеріал. Найкраще запам’ятовується і засвоюється те, що здобуте ціною власних розумових зусиль, власної праці.)
(Працюйте не лише головою, але й руками. Передавайте свої знання товаришам. Це — найефективніший спосіб закріплення, удосконалення власних набутків. Та й самі вчіться у тих, хто вже досяг успіху в тому, що вас цікавить.)