Гарник Олена Анатоліївна – куратор 101 групи

  • Дата оновлення: 22.10.2023

Хто думає про науку, той любить її, а хто її любить,

той ніколи не перестає вчитися, хоча б зовні він і здавався бездіяльним.

(Григорій Сковорода, філософ, богослов, поет і педагог)

 

Учітеся, брати мої, думайте, читайте.

(Тарас Шевченко, письменник, мислитель, художник)

 

 

 

Гарник Олена Анатоліївна

доцент кафедри економіки та соціально-поведінкових наук, кандидат економічних наук, доцент, куратор 101 групи

Кура́тор (лат. Curator від curare ‑ піклуватися) організує систему відносин через різноманітні види виховної діяльності академічної групи, створює умови для індивідуального самовиразу кожного студента і розвитку кожної особистості.

Робота куратора націлена на вирішення одного з важливих завдань вищої школи ‑ сприяти становленню суспільної позиції та моральному самовизначенню особистості студента.

Кураторство є одним з головних стратегічних напрямків виховної роботи у вищому навчальному закладі.

Робота кураторів включає в себе, перш за все, створення виховного середовища для соціальної адаптації студентів-першокурсників, залучення до корпоративної культури університету

 

 

ВИХОВУЮЧИ ДІТЕЙ, НИНІШНІ ПЕДАГОГИ ВИХОВУЮТЬ МАЙБУТНЮ ІСТОРІЮ НАШОЇ КРАЇНИ, А ЗНАЧИТЬ І ІСТОРІЮ СВІТУ

 

Староста 101 групи: Паламарчук Вікторія

 

 

 

Однією із форм організаційно-виховної роботи наставника в академічній групі студентів є підготовка й проведення тем деякі теми і проблемні питання до них:

Наша група – колектив

  1. У своїй групі ви навчатиметесь три–чотири роки. Ці роки залишать найсвітліші спогади, якщо група – дружний, веселий колектив. Чи впевнені ви, що група не залишить вас у біді, завжди допоможе, протягне руку?
  2. Чому деякі студенти ні з ким не дружать, увесь час наодинці, живуть осібно? Адже вони збіднюють собі життя, не приносять користі колективу групи. Як ви до них ставитесь?
  3. Хто такий, на вашу думку, друг? Хто такий товариш? Чи дружать студенти в групі? Як група розцінює цю дружбу? Кого ви вважаєте справжнім товаришем?
  4. Студент дорожить колективом лише тоді, коли він учасник усього доброго, що робить колектив. Чи всі беруть участь у справах групи?
  5. Колектив у групі створюється і перевіряється лише за конкретними справами (навчання, суспільно-корисна праця, культурний відпочинок), а не розмовами. З чого слід розпочинати створення колективу у своїй групі?
  6. Чи є у вашій групі протистояння «міських» і тих, хто мешкає в гуртожитку? Що ви особисто робите, щоб об’єднати групу в дружний колектив?

 

Ми в майбутньому

Життя і навчання в університеті мають бути тісно пов’язані з майбутнім кожного. Хочете знати, якими ви будете завтра – дивіться, як ви працюєте сьогодні, що робите, аби стати кращими, більш корисними людям.

  1. Як ви вчитесь? В університеті ви набуваєте знань, які вам будуть потрібні для роботи в ринкових умовах. Від того, що ви візьмете сьогодні, залежить, якими ви будете завтра. Чи мають рацію ті студенти, які вважають, що можна вчитися на «трійки» і стати висококваліфікованим спеціалістом?
  2. Людина не може уявити себе в майбутньому, якщо в неї немає мети в житті. Чи можна жити, не думаючи про майбутнє?
  3. Людина з вищою освітою – це висококультурна, всебічно розвинена людина Чим ви цікавитесь, крім своєї майбутньої спеціальності? Як ви збагачуєте свій духовний світ? Яку основу для цього ви закладаєте сьогодні?

Березень
Травень