Хто думає про науку, той любить її, а хто її любить,
той ніколи не перестає вчитися, хоча б зовні він і здавався бездіяльним.
(Григорій Сковорода, філософ, богослов, поет і педагог)
Учітеся, брати мої, думайте, читайте.
(Тарас Шевченко, письменник, мислитель, художник)
Гарник Олена Анатоліївна
доцент кафедри економіки та соціально-поведінкових наук, кандидат економічних наук, доцент, куратор 201 групи
Кура́тор (лат. Curator від curare ‑ піклуватися) організує систему відносин через різноманітні види виховної діяльності академічної групи, створює умови для індивідуального самовиразу кожного студента і розвитку кожної особистості.
Робота куратора націлена на вирішення одного з важливих завдань вищої школи ‑ сприяти становленню суспільної позиції та моральному самовизначенню особистості студента.
Кураторство є одним з головних стратегічних напрямків виховної роботи у вищому навчальному закладі.
Робота кураторів включає в себе, перш за все, створення виховного середовища для соціальної адаптації студентів-першокурсників, залучення до корпоративної культури університету
ВИХОВУЮЧИ ДІТЕЙ, НИНІШНІ ПЕДАГОГИ ВИХОВУЮТЬ МАЙБУТНЮ ІСТОРІЮ НАШОЇ КРАЇНИ, А ЗНАЧИТЬ І ІСТОРІЮ СВІТУ
Староста 201 групи: Паламарчук Вікторія
Однією із форм організаційно-виховної роботи наставника в академічній групі студентів є підготовка й проведення тем деякі теми і проблемні питання до них:
Наша група – колектив
Ми в майбутньому
Життя і навчання в університеті мають бути тісно пов’язані з майбутнім кожного. Хочете знати, якими ви будете завтра – дивіться, як ви працюєте сьогодні, що робите, аби стати кращими, більш корисними людям.