У 2007 році закінчила Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет», м. Київ за спеціальністю «Економіка підприємства» освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр».
У 2011 р. отримала диплом спеціаліста за спеціальністю «Фінанси і кредит» в Приватному вищому навчальному закладі «Європейський університет», м. Київ.
У 2017 р. отримала диплом спеціаліста з відзнакою за спеціальністю «Маркетинг» в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
Сфера наукових інтересів: маркетинг, маркетингова політика розподілу, прогнозування збуту, канали розподілу, маркетингова політика комунікацій.
Захоплення: читання.
Основні публікації:
4. Garmatiuk O., Podzihun S. Definition of a modern product market. Modern. Humanitarian Journal. 2020. Vol.3. № 1(3). C.21-26.
5. Garmatiuk O.V. Korol I. V. Personnel competitiveness and its impact on sales of the company. Науковий журнал «Економічні горизонти». 2018. № 3(6). С. 26–34.
6. Гарматюк О. В. Сучасна система збуту продукції підприємств. Інтелект ХХІ. – 2018. № 3. С. 52–55.
7. Гарматюк О. В. Управління товаропотоками у фармацевтичному логістичному ланцюзі постачань. Електронний фаховий науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку» 2018. №25. С. 224–230. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/25_2018_ukr/38.pdf (категорія Б)
Індекси бібліографічних посилань у Google Академія