Барвінок Наталія Володимирівна

  • Дата оновлення: 13.01.2025

викладач

barvinok.n@udpu.edu.ua

У 2012 році закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини і отримала ОС «Магістр» зі спеціальносі «Географія» та здобула кваліфікацію географа, викладача географії.

У 2020 році закінчила Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини і отримала ОС «Магістр» зі спеціальності«Фінанси, банківська справа та страхування»  та здобула кваліфікацію магістр фінансів, банківської справи та страхування.

У 2024 році захистила дисертацію на тему «Маркетингові аспекти управління туристичним підприємством» і отримала науковий ступінь доктора філософії зі спеціальності «Менеджмент»

Сфера наукових інтересів: туризм, управління в сфері туризму.

Захоплення: подорожі, активний туризм, екотуризм.

 

Посібники

Організація анімаційної діяльності у закладах індустрії гостинності: навч. посіб. для здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання / уклад.: Н. В. Барвінок, М. В. Барвінок, О. В. Литвин. Умань: Візаві, 2023. 218 с.

 

Розділи в колективних монографіях

  1. Барвінок Н. В. Інноваційні підходи маркетингу в просуванні туристичного продукту. Інноваційний розвиток туризму та індустрії гостинності: проблеми й перспективи: колективна монографія / за ред. І. М. Поворознюк. Умань: Візаві, 2022. С. 44-76. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14775
  2. Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Вплив російсько-української війни на туризм в Україні та перспективи його розвитку в майбутньому. The Russian-Ukrainian war (2014–2022): historical, political, cultural-educational, religious, economic, and legal aspects: Scientific monograph. Riga, Latvia: Baltija Publishing, 2022. С. 24-32. URL: http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/view/237/6403/13255-1 DOI:  https://doi.org/10.30525/978-9934-26-223-4-4
  3. Барвінок Н. В. Глобальні безпекові фактори та їх вплив на розвиток туристичної індустрії. Індустрія туризму й гостинності: сучасні виклики та перспективи : кол. моногр./ за ред. І. М. Поворознюк. Умань : Візаві, 2022. С. 133-154. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16920
  4. Барвінок Н. В. Розвиток екотуризму в повоєнний період: світовий досвід для України. Екотренди в індустрії гостинності: реалії та перспективи: колективна монографія / за ред. І. М. Поворознюк, Л. М. Нещадим, С. В. Тимчук та ін. Вінниця: Твори, 2023. С. 228-254. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16918

 

Статті у фахових виданнях

  1. Барвінок Н. В. Роль інноваційних інструментів інтернет-маркетингу у просуванні туристичного продукту. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2021. Вип. 17. Т. 2. С. 211-226. URL: https://journals.pnu.edu.ua/index.php/aprde/article/view/5608 DOI: https://doi.org/10.15330/apred.2.17.211-226
  2. Барвінок Н. В. Вплив пандемії, спричиненої COVID-19, на діяльність туристичної індустрії в Україні. Соціальна економіка. 2021. №62. С. 7-19. URL: https://journals.pnu.edu.ua/index.php/aprde/article/view/5608 DOI: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-62-01
  3. Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Сутність та значення ключових та професійних компетентностей персоналу туристичних підприємств. Економічні горизонти. 2021. №3-4 (18). С. 111-123. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/255748 DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.3-4(18).2021.255748
  4. Барвінок Н. В. Перспективи розвитку воєнного туризму на території України після закінчення російсько-української війни. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2022. Вип. 18. Т. 2. С. 206-217. URL: https://journals.pnu.edu.ua/index.php/aprde/article/view/6091 DOI: https://doi.org/10.15330/apred.2.18.206-217.
  5. Барвінок Н. В. Особливості та значення управління маркетинговою діяльністю туристичного підприємства. Економічні горизонти. 2022. №3(21). С. 21-31. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/263553 DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.263553
  6. Барвінок Н. В. Етнотуризм як чинник соціально-економічного розвитку об’єднаних територіальних громад в повоєнний період. Соціальна економіка. 2022. №63. С. 5-17. URL: https://periodicals.karazin.ua/soceconom/article/view/20824 DOI: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2022-63-01
  7. Барвінок, Н. Оцінка туристично-рекреаційного потенціалу і туристичної інфраструктури Гайворонської та Заваллівської територіальних громадах Кіровоградської області. Економічні горизонти. 2023. 2(24). С 4–20. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/281149 DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(24).2023.281149
  8. Барвінок Н. В. Адаптаційні стратегії туристичних підприємств в умовах кризи спричиненої глобальними безпековими факторами. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2023. Вип. 19. Т. 2. С. 56-68. URL: https://journals.pnu.edu.ua/index.php/aprde/article/view/6942 DOI: https://doi.org/10.15330/apred.2.19.56-68
  9. Барвінок Н. Особливості організації анімаційної діяльності у закладах індустрії гостинності з метою розвитку етнічного туризму. Економічні горизонти. 2023. 3(25). С 68–87. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/286923 DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(25).2023.286923
  10. Барвінок Н., Подзігун С. Проєктний підхід до управління маркетингом в туризмі. Економічні горизонти. 2023. 4(26). С. 117–124. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/292676 DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(26).2023.292676
  11. Барвінок Н. Специфіка і комплексний характер маркетингу індустрії гостинності та туристичної індустрії. Економічні горизонти. 2024. №4(29). С. 36–47. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/313837 DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.313837
  12. Barvinok N. The influence of design on the competitiveness of hotels and tourist and recreation complexes in the context of marketing strategies. Економіка та суспільство. 2024 №68. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-68-4 URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4880
  13. Барвінок Н. Формування системи управління маркетингом туристичного підприємства в сучасних умовах. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницький, 2024 № 336(6). С. 205-212. URL: https://heraldes.khmnu.edu.ua/index.php/heraldes/article/view/1177 DOI: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-32
  14. Барвінок Н., Барвінок М. Значення сучасних інформаційних технологій в дослідженні маркетингового середовища підприємств індустрії гостинності. Економічні горизонти. 2024. №2-3(28). С. 302–312. URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/317199 DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(28).2024.317199
  15. Барвінок Н., Нещадим Л., Литвин О., Тимчук С. Інтерактивний маркетинг в індустрії гостинності: цифрові інструменти для просування у мультикультурному середовищі. Економічні горизонти. 2025. №1(30). С. 22–32. DOI: https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(30).2025.320681 URL: http://eh.udpu.edu.ua/article/view/320681
  16. Браславська О. В., Барвінок Н. В. Формування картографічної компетентності майбутніх учителів географії при вивченні дисциплін фундаментальної підготовки. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. 2021. Вип. 1(5). С. 6-15. URL: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/234755  DOI: https://doi.org/10.31499/2706-6258.1(5).2021.234755

 

Статті в закордонних виданнях

  1. Барвінок Н. Вплив глобальних безпекових факторів на розвиток міжнародного туризму в Україні. Věda a perspektivy. 2022. № 4(11). С. 139-151. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/1423 DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2022-4(11)-139-151
  2. Barvinok N. V. Political coup, terrorist acts and military conflicts as global security factors affecting tourism. Modern engineering and innovative technologies. 2023. Issue 26. Part 2. Р. 75-80. URL: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit26-02-021 DOI: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-02-021

 

Статті в інших виданнях України

  1. Барвінок Н. Вплив геополітичних факторів на туристичну сферу. Sustainable SocioEconomic Development Journal. 2023. №1(3-4). С. 113–122. URL: http://ssed.udpu.edu.ua/article/view/295530  URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16916 DOI: https://doi.org/10.31499/2786-7838.ssedj.2023.1(3-4).113-122
  2. Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Організація сільського зеленого туризму в умовах пандемії COVID-19. Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру. Умань, 2021. С.15-20. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15519
  3. Барвінок Н. В. Картографічна компетентність як компонент професійної компетентності майбутнього вчителя географії. Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ. Умань, 2020. Вип. 23. С. 124-129. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13839
  4. Барвінок Н. В. Значення шкільного географічного краєзнавства у вивченні географії в школі. Природничі науки і освіта: збірник наукових праць природничо-географічного факультету. Умань, 2021. С. 125-128. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13860

 

Тези доповідей

Тези доповідей на міжнародних конференціях

  1. Барвінок Н. В. Особливості туризму як галузі управління. Стратегія розвитку України: фінансово-економічний та гуманітарний аспекти: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції. Київ, «Інформаційно-аналітичне агенство», 2021. С. 171-175. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14241
  2. Барвінок. Н. В. Барвінок М. В. Значення інформаційних технологій в організації туристичної діяльності. Сучасний рух науки: тези доп. XIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 18-19 жовтня 2021 р. Дніпро, Україна, 2021. С. 67-70. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14323
  3. Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Управління персоналом як один з важливих напрямів в туристичному бізнесі. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи: матер. VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (18 жовтня 2021 р., м. Черкаси). Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2021. С. 71-74. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14766
  4. Барвінок Н. В. Туристична карта як рекламний засіб в туризмі. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізаці: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція (31 січня 2021 р., м. Переяслав). Переяслав, 2022. С. 29-31. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14767
  5. Барвінок Н. В. Роль реклами в інтернеті для просування туристичних послуг та туристичних товарів. Socially Competent Corporate Governance in Behavioral Economics: The collection of scientific papers presents abstracts at the International Scientific and Practical Conference, November 24-25, 2021. Podhájska, 2021. С. 10-11. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14762
  6. Барвінок Н. Вплив війни на розвиток міжнародного туризму в Україні. Проблеми раціонального використання соціально-економічного, еколого-енергетичного, нормативно-правового потенціалу України та її регіонів: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції ГО «ІЕЕЕД» (м. Луцьк, 01 травня 2022 року). Луцьк: СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня «Волиньполіграф», 2022. С. 6-9. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14770
  7. Барвінок Н. Компетентність спілкування іноземними мовами як компонент професійних компетентностей персоналу галузі туризму. Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект: матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції, м. Чернівці, 5 травня 2022 р. Чернівці: Технодрук, 2022. С. 291-294. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14771
  8. Барвінок Н. Управління якістю турпродукту як захід маркетингової товарної політики. Якість та безпечність товарів: матеріали VІ міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк (13 травня 2022 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції. ЛНТУ, 2022. С. 163-165. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14778
  9. Барвінок Н. В., Барвінок М. В. Роль інноваційних технологій маркетингу в туристичній індустрії. Бізнес-аналітика в управлінні зовнішньоекономічною діяльністю: Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної конференції, 17 березня 2022 року. Київ: Інтерсервіс, 2022. С. 68-73. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14776
  10. Барвінок Н. В. Ключові компетентності персоналу як складова маркетингу туристичного підприємства. Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти: збірник тез доповідей І-ої міжнародної науково-практичної конференції (17-18 травня 2022 р.). Київ: НУБіП України. 2022. С. 259-262. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14777
  11. Барвінок Н. В. Тенденції розвитку туристичної індустрії під впливом глобальних безпекових факторів. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 листопада 2022 р. Харків, 2022. С. 436-438. URL https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16122
  12. 7. Барвінок Н. В. Воєнний туризм як сучасний напрям розвитку туризму в Україні. Війна та туризм: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 11 листопада 2022 р.). К.:ТОВ «Геопринт», 2022. С. 243-246. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16383
  13. Барвінок Н. В. Значення аромамаркетингу та маркетингу смаку для просування туристичного продукту. Якість та безпечність товарів: матеріали VІІ міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк (28 квітня 2023 року) Луцьк: Вежа-Друк, 2023. С. 162-164. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16377
  14. Barvinok N., Pasichnyk V. Adaptive strategies of enterprises in the hospitality industry in the conditions of the crisis related to global security factors. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи: матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (18 травня 2023 р., м. Черкаси). Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко,2023. С. 103-105. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16381
  15. Барвінок Н. В. Сутність і роль кадрової стратегії в розвитку туристичного підприємства в кризових умовах. Теорія, практика та інновації розвитку туристичної і готельно-ресторанної індустрії: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції, 24-25 травня 2023 р., Умань: ВПЦ «Візаві», 2023. С. 169-171. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16382
  16. Подзігун С. М., Барвінок Н. В. Адаптаційні стратегії туристичних підприємств в кризових умовах сьогодення. Конкурентоспроможна модель інноваційного розвитку економіки України: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Кропивницький, 07-08 груд. 2023 р. Кропивницький: ЦНТУ, 2023. С. 285-287. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16387
  17. Барвінок Н. В. Міжкультурна комунікація як чинник ефективної маркетингової діяльності туристичного підприємства. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матер. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16 травня 2024 р., м. Черкаси). Черкаси : Вид-ць Юлія Чабаненко, 2024. С. 18-20. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16806
  18. Барвінок Н. В. Геймифікація як інноваційний інструмент маркетингу в туризмі. Актуальні питання розвитку економіки: світові та національні аспекти: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21 трав. 2024 р.) Умань : Візаві, 2024. С. 216-220. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16895
  19. Барвінок Н. В., Шерегеда О. М. Розвиток ділового туризму в Україні в сучасних умовах. Актуальні питання розвитку економіки: світові та національні аспекти: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21 трав. 2024 р.) Умань : Візаві, 2024. С. 220-224. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16894
  20. Ситник О. І., Барвінок Н. В. Управління розвитком сільського зеленого туризму в територіальних громадах: сучасні виклики та перспективи. Актуальні аспекти розвитку науки і освіти: збірник матеріалів IV Міжнародної науково-практичної конференції науково-педагогічних працівників та молодих науковців. (м. Одеса, 24 – 25 жовтня 2024 р.), Одеса: Одеський державний аграрний університет, 2024. С. 594-597. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17450
  21. Барвінок Н. В., Ситник О. І. Стимулювання розвитку ОТГ через створення туристичного бренду. Браславські читання. Економіка ХХІ століття: національний та глобальний виміри: Збірник матеріалів ІI Міжнародної наукової-практичної конференції. (м. Одеса, 06 листопада 2024 р.). Одеса: ОДАУ. 2024. С. 85-88. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17451
  22. Барвінок Н. В. Теорія поколінь як концепція маркетингу в туристичній індустрії. Цифрове суспільство: міжнародні економічні відносини управління, фінанси та соціум: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (м. Дніпро, 02 травня 2024 р.). Дніпро: Університет митної справи та фінансів, 2024. Т. 2. С. 73-75. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17469
  23. Барвінок Н. В. Роль ключових показників ефективності в управлінні маркетингом туристичного підприємства. Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами: матеріали X Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 6 грудня 2024 р.). Луцьк: Надстир’я, 2024. С. 324-326. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17993
  24. Барвінок Н. В. Вплив соціогуманітарної сфери на демографічну ситуацію в Україні. Стратегія розвитку України: фінансово-економічний та гуманітарний аспекти: матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ 16 жовтня 2020 року). Київ: «Інформаційно-аналітичне агенство», 2020. С. 324-327. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13511
  25. Барвінок Н. В. Картографічний метод дослідження як один з методів наукових досліджень. Інтеграція освіти, науки та бізнесу в сучасному середовищі: зимові диспути: тези доп. II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Дніпро 4-5 лютого 2021 року). Дніпро, Україна: «Інформаційно-аналітичне агенство», 2021. С. 193-195. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13837
  26. Озерова Л. А. Барвінок Н. В. Застосування новітніх та традиційних технологій навчання у ЗВО в умовах інформатизації освіти. The 6th International scientific and practical conference “Priority directions of science and technology development” (February 20-22, 2021) SPC “Sci-conf.com.ua”, Kyiv, Ukraine. 2021. C. 516-519. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13859
  27. Барвінок Н. В. Озерова Л. А. Формування картографічної компетентності майбутніх учителів географії. Географічна наука та освіта: перспективи й інновації: Міжнар. наук.-практ. конф., Переяслав, 20-21 трав. 2021 р. Переяслав, 2021. С. 7-10. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13841

Тези доповідей на всеукраїнських конференціях;

  1. Барвінок Н. В. Перспективи розвитку туристичної сфери України після війни. Наука. Освіта. Молодь: матеріали XV Всеукр. наук. конф. Студентів та молодих науковців (Умань, 25 травня 2022 р.): у 2-х ч, Умань: Візаві, 2022. Ч. 1. С. 21-24. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14774
  2. Барвінок Н. В. Цифрова компетентність фахівців сфери туризму якважливий чинник конкурентоспроможностітуристичного підприємства. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі: збірник тез доповідей IV Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції молодих учених (м. Харків, 11-12 травня 2022 року). Харків, 2022. С. 99-102. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16354
  3. Барвінок Н. В. Особливості та значення маркетингової діяльності туристичного підприємства. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 27 жовтня 2022 р. Полтава, 2022. С. 1087-1089. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15642
  4. Барвінок. Н. В. Оцінка туристично-рекреаційного потенціалу Гайворонської ОТГ. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки: матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених (м. Умань, 17 листоп. 2022 р.). Умань: Візаві, 2022. С. 205-211. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16374
  5. Барвінок Н. В. Подієвий туризм як засіб просування туристичних дестинацій. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Частина 2. м. Полтава, 30 – 31 травня 2023 р. Полтава, 2023.  С. 566-568. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16375
  6. Барвінок Н. В. Значення туристичних інформаційних центрів в управлінні туризмом об’єднаних територіальних громад. Актуальні проблеми сучасної науки: теоретичні та практичні дослідження молодих учених: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 26 – 27 квітня 2023 р. Полтава, 2023. С. 191-193. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16376
  7. Барвінок Н. В. Адаптаційні стратегії підприємств туристичного бізнесу в умовах кризи спричиненої глобальними безпековими факторами. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу територіальних громад: матеріали ІІ Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Гайворон, 26-28 трав. 2023 р.). Умань: Візаві, 2023. С. 24-29. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16378
  8. Барвінок Н. В. Управління безпекою туристів під час воєнного стану в країні. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023»: XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. (м. Черкаси, 10‒11 травня 2023 року). Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2023. С. 243-246. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16379
  9. Барвінок Н. В. Розвиток екотуризму в реаліях сьогодення. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки: зб. матеріалів Х Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених (м. Умань, 16 листоп. 2023 р.) Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2023. С. 497-500. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16004
  10. Барвінок Н. В. Гейміфікація в туризмі як інноваційний підхід маркетингу для залучення туристів. Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2024 р., м. Умань). Умань : ВПЦ «Візаві», 2024. С. 292-295. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17447
  11. Барвінок Н. В. Формування лояльності споживачів як стратегічний інструмент конкурентоспроможності туристичних підприємств. Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика: зб. Матеріалів VIІІ Всеукр. наук.-практ. інт.-конф. (м. Київ, 13 листопада 2024 р.) Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. С. 27-36. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17463
  12. Барвінок Н. В. Інноваційні підходи до маркетингових досліджень туристичних підприємств в умовах цифровізації. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки: матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених (м. Умань, 14 листоп. 2024 р.). Умань : УДПУ, 2024. С. 125-129. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17897
  13. Бондарєва К. І. Значення соціальних мереж в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного господарства. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки: матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених (м. Умань, 14 листоп. 2024 р.). Умань : УДПУ, 2024. С. 132-135. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17898
  14. Хмара М. О. Значення туристичного потенціалу місць паломництва для розвитку туризму в Україні. Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки: матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених (м. Умань, 14 листоп. 2024 р.). Умань : УДПУ, 2024. С. 259-261. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/17899
  15. Браславська О. В. Барвінок Н. В. Репрезентативність рекреаційних ресурсів міста Гайворона. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу Гайворонської міської територіальної громади: (проводиться в рамках туристичного фестивалю «GoodoK_Fest»): Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Гайворон, 21 трав. 2021 р.), Умань: Візаві, 2021. С. 36-40. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13824
  16. Барвінок Н. В. Кравченко А. О. Роль ойконімів у туристичному краєзнавстві Гайворонщини. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу Гайворонської міської територіальної громади: (проводиться в рамках туристичного фестивалю «GoodoK_Fest»): Всеукр. наук.- практ. конф. (м. Гайворон, 21 трав. 2021 р.), Умань: Візаві, 2021. С. 8-12. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13864
  17. Барвінок Н. В. Безпека туристів під час подорожей як важливий чинник організації туризму. Актуальні проблеми безпеки життєдіяльності людини в сучасному суспільстві: матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 24 листопада 2021 р. Миколаїв: МНАУ, 2021. С. 86-90. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14321
  18. Барвінок Н. В. Проблеми та перспективи розвитку екологічного туризму в Україні. Сучасні проблеми і перспективи економічної динамки: матеріали VIII Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених та студентів, 18 листопада 2021 р. Умань. ВПЦ «Візаві» 2021. С. 576-580. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14364
  19. Барвінок Н. В. Екологічне картографування як важливий чинник розвитку картографії в Україні. Інтеграція фундаментальних та прикладних досліджень в географічній, екологічній та хімічній освіті: матеріали V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Умань 27 листопада 2020 року). Умань: 2020. С. 8-14. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13833

Підвищення кваліфікації, стажування:

  1. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти. Тема: «Науково-педагогічні працівники університетів, академій, інститутів». Сідоцтво про підвищення кваліфікації СП 35830447/0862-22 від 18 червня 2022 р. (6 кредитів ECTS/180 годин).
  1. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Тема: «Інноваційні технології у професійній діяльності викладача». Сідоцтво про підвищення кваліфікації ПК 02125639/000704-21 від 01 листопада 2021 р. (6 кредитів ECTS/180 годин).
  1. ТОВ «Академія цифрового розвитку». Тема: «Цифрові інструменти Google для закладів вищої, фахової передвищої освіти». Сертифікат № 2GW-158 від 19 жовтня 2021 р. (1 креди ECTS/30 годин).
  1. ТОВ «Академія цифрового розвитку». Тема: «Цифрові інструменти Google для освіти» Поглиблений рівень. Сертифікат № GDTfE-02-П-00531 GDTfE-02-С-01169 від 02 жовтня 2022 р. (0,5 кредита ECTS/15 годин).
  1. ТОВ «Академія цифрового розвитку». Тема: «Цифрові інструменти Google для освіти» Середній рівень. Сертифікат № GDTfE-02-С-01169 від 25 вересня 2022 р. (0,5 кредита ECTS/15 годин).
  1. ТОВ «Академія цифрового розвитку». Тема: «Цифрові інструменти Google для освіти». Сертифікат № GDTfE-ВПП-03585 від 22 серпня 2022 р. (0,07 кредити ECTS/2 годин).
  1. Сумський державний університет Центр розвитку кадрового потенціалу. Тема: Microsoft Office Word & Excel для роботи та навчання»Свідоцтво про підвищення кваліфікації СП №05408289/1831-23 від 14.07.2023. (1 креди ECTS/30 годин).
  1. Фундація «Зустріч» (Польща) спільно з кафедрою Польсько-Українських Студій. Ягеллонського університету (Польща), Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти (Україна) та громадською організацією «Соборність» (Україна) «FUNDRAISING AND ORGANIZATION OF PROJECT ACTIVITIES IN EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS: EUROPEAN EXPERIENCE» («Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід») SZFL-002746 від 10.12.2023 (6 кредитів ECTS/180 годин).

 

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, СТАЖУВАННЯ

 



Лютий