Наукова тема зареєстрована в УкрІНТЕІ.
Номер державної реєстрації: 0115U000072.
Науковий керівник: Поворознюк І. М.
Виконується в межах робочого часу.
В межах наукової тематики кафедри було одержано науковий результат:
– досліджено аспекти якості обслуговування на підприємствах готельного і ресторанного бізнесу в Україні та напрями їх підвищення; визначено показники якості послуг підприємств індустрії гостинності, які повинні відповідати затвердженим нормам (Поворознюк І. М.);
– обґрунтовано та проаналізовано управління ризиками на підприємствах індустрії гостинності; стандартизацію та сертифікацію продукції закладів харчування (Нещадим Л.М.);
– досліджено сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності, зокрема: використання інформаційно-комунікативних технологій у сфері туризму, роль діджиталізації на розвиток індустрії гостинності в умовах сучасних викликів (Кирилюк І. М.);
– обґрунтовано доцільність використання основних підходів до оцінки показників туристичного потенціалу, які можуть доповнювати кількісні і якісні характеристики пропонованого туристичного продукту для розширення зовнішньоекономічних зв’язків та приваблення іноземних туристів (Литвин О. В.);
– визначено адаптаційні стратегії туристичних підприємств в умовах кризи, спричиненої глобальними безпековими факторами; проаналізовано туристично-рекреаційний потенціал і туристичну інфраструктуру Гайворонської громади (Барвінок Н.В.);
– обґрунтовано використання цукрозамінників у технології виробництва кексів (Благополучна А.Г.);
– досліджено нові форми обслуговування та чинники травматизму на виробничих підприємства ресторанного бізнесу; проаналізовано технологічні процеси приготування страв та забезпеченість устаткуванням закладів харчування м. Умань (Джога О. В.)
– встановлено, що для багатьох територіальних громад Черкаської області одним із пріоритетних напрямків розвитку є туризм, а об’єднання підприємців, громадських організацій, грантодавців, військових адміністрацій всіх рівнів з метою реалізації стратегії розвитку туризму (Слатвінська Л. А.).
Наукова новизна отриманих результатів:
– обґрунтовано, що високий рівень якості обслуговування споживачів виступає не лише конкурентною перевагою підприємства, але й значною мірою впливає на формування лояльного відношення клієнтів, зміщує акцент на питання вартості та задоволення обслуговуванням (Поворознюк І.М.).
Практична цінність отриманих результатів.
Практичні рекомендації щодо обслуговування на підприємствах готельного і ресторанного бізнесу в Україні, використання інформаційно-комунікативних технологій у сфері туризму, напрями підвищення та визначення показників якості послуг підприємств індустрії гостинності, які повинні відповідати затвердженим нормам можуть застосовуватися у практиці регіонального управління готельно-ресторанними підприємствами.
Публікаційна активність: за звітний період викладачами кафедри було опубліковано 57
статтей категорії Б, 17 статей у закордонних виданнях та 8 в у міжнародних наукометричних базах даних Scopus та Web of Science.