Організаційно-економічні засади управління інноваційним розвитком національного господарства: маркетинговий та інтеграційний аспекти

  • Дата оновлення: 21.03.2024

Керівник НДР: Подзігун С. М., канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

 

Розробники НДР: Світовий О. М., д-р екон. наук, професор, Пачева Н. О., канд. екон. наук, доцент; Малярчук Н. М., канд. екон. наук, доцент; Кузьмінов М. В., канд. екон. наук, Гарматюк О. В., д-р філософії.

 

Номер державної реєстрації НДР: 0116U000118

 

Терміни виконання: 01.2016-12.2025 рр.

 

Предметом дослідження є організаційно-економічні засади управління інноваційним розвитком національного господарства з орієнтацією на маркетингові та інтеграційні аспекти. У цьому контексті вивчаються процеси та стратегії, які сприяють впровадженню інноваційних підходів у господарську діяльність країни з урахуванням маркетингових та інтеграційних аспектів.

 

Об’єктом дослідження є маркетингові та інтеграційні складові інноваційного розвитку національного господарства.

 

Метою дослідження є визначення організаційно-економічних засад управління інноваційним розвитком національного господарства з урахуванням маркетингових та інтеграційних аспектів.

 

Завдання дослідження:

  • проаналізувати існуючі стратегії управління інноваційним розвитком у національному господарстві;
  • визначити роль маркетингу у стимулюванні інноваційного розвитку;
  • дослідити взаємозв’язок між інтеграцією господарських суб’єктів та інноваційними процесами;
  • вивчити проблеми, які виникають при впровадженні інновацій у національне господарство та шляхи їх вирішення;
  • порівняти кращі практики управління інноваціями в інших країнах та визначити можливість їх адаптації у вітчизняних умовах.

 

Впровадження результатів досліджень: в зміст курсів, що викладаються на кафедрі маркетингу, менеджменту та управління бізнесом УДПУ та профільних кафедр інших ЗВО; налагодження співпраці з установами та організаціями для подальшого наукового співробітництва; впровадження результатів наукових досліджень у виробництво.

 

Квітень
Червень