Керівник наукового гуртка: Білошкурська Н. В., доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, кандидат економічних наук, доцент
Староста наукового гуртка: Гайдур Альона Іванівна, студентка 331 групи
Мета функціонування наукового гуртка: оволодіння студентами методикою науково-дослідної роботи, формування теоретико-методологічної бази використання інструментів ціноутворення, цілісного уявлення проблем розробки та реалізації маркетингової цінової політики.
№ з/п | Прізвище, ім’я та по-батькові студента | Курс, група |
1. | Лісніченко Вадим Ігорович | 333 |
2. | Гайдур Альона Іванівна | 331 |
3. | Демчук Михайло Олександрович | 331 |
4. | Баранюк Владислав Вікторович | 331 |
5. | Горячкіна Надія Володимирівна | 371 |
6. | Настенко Анастасія Миколаївна | 371 |
7. | Невелюк Марина Олегівна | 332 |
8. | Нгуєн Аміна Артемівна | 372 |
№ з/п | Зміст роботи | Дата | Відповідальний |
1. | Організаційна зустріч. Визначення та обговорення тем наукових досліджень студентів. | 06.09.2023 | Білошкурська Н.В. |
2. | Розгляд та обговорення дослідження на тему: «Вплив сильних торгівельних марок на збільшення цінових потоків компанії». | 04.10.2023 | Білошкурська Н.В.,
Гайдур А.І. |
3. | Розгляд та обговорення дослідження на тему: «Взаємозв’язок ціноутворення з іншими елементами маркетингової політики підприємства». | 08.11.2023 | Білошкурська Н.В., Демчук М.О. |
4. | Проведення круглого столу на тему: «Законодавство України про ціноутворення. Державний контроль за цінами». | 06.12.2023 | Білошкурська Н.В.,
гуртківці |
5. | Розгляд та обговорення результатів дослідження «Історія появи Правил «Інкотермс» Основні положення, основні чотири групи термінів «Інкотермс»». | 06.03.2024 | Білошкурська Н.В.,
Баранюк В.В. |
6. | Розгляд та обговорення результатів дослідження на тему: «Стратегія ціноутворення». | 03.04.2024 | Білошкурська Н.В.,
Невелюк М.О. |
7. | Розгляд та обговорення результатів дослідження на тему: «Методи дослідження економічної кон’юнктури ринку і цінової динаміки». | 01.05.2024 | Білошкурська Н.В.,
Настенко А.М. |
8. | Розгляд та обговорення результатів дослідження на тему: «Ціноутворення в міжнародному маркетингу». | 05.06.2024 | Білошкурська Н.В.,
Горячкіна Н.В. |
Звіт про результати участі студентів у роботі наукового гуртка
В рамках роботи гуртка підготовлено:
– до участі у IV Всеукраїнському студентському конкурсі бізнес-проектів «Бізнес-трамплін» студенток ННІ економіки та бізнес-освіти Делікатної К. В. та Осадчук Ю. В. з бізнес-проектом на тему: «Заснування дитячого приватного садочка «школа раннього розвитку дитини» за методикою Монтессорі» (6 грудня 2018 р.), грамота за активну участь в номінації «Комерційний проект».
– до участі у ІІ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у Київському національному університеті технологій та дизайну. Спеціальність «Менеджмент інвестиційної та інноваційної діяльності». студентку ННІ економіки та бізнес-освіти Климчук В. Р. Тема наукової роботи: «Інтегральна оцінка технологічного розвитку промислового виробництва в Україні» (м. Київ, березень 2019 р.).
Перемога студентки ННІ економіки та бізнес-освіти К. Бондаренко в онлайн-конкурсі бізнес-проєктів «Банк молодіжних ініціатив» у номінації «Умань – підприємницька» з бізнес-проєктом «Тематичне антикафе «Паладин» (червень 2020 р.).
Участь гуртківців у наукових конференціях:
Під керівництвом доцента кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Білошкурською Наталією Володимирівною проводяться регулярні заняття з маркетингового ціноутворення; учасники гуртка залучаються до підготовки статей та доповідей на наукові конференції, до участі в олімпіадах та конкурсах студентських наукових робіт, бізнес-планів.
Науковий гурток «Актуальні проблеми маркетингової політики ціноутворення» кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом як форма позааудиторної роботи студентів передбачає формування інтересу до маркетингу загалом та практики маркетингового ціноутворення зокрема. На засіданнях гуртка розглядаються та обговорюються результати наукових досліджень з різноманітних напрямів ціноутворення, зокрема формування маркетингових стратегій ціноутворення, поведінки споживача під впливом цін, державного регулювання ціноутворення, дослідження цінової динаміки, ціноутворення брендів тощо.
Традиційно остання зустріч гуртківців проводиться у формі круглого столу, в рамках якого учасники наукового гуртка мають можливість долучитися до обговорення актуальних проблем маркетингового ціноутворення, а також представити результати своїх наукових досліджень.