Крок 1. Реєстрація електронного кабінету
З 01 липня вступник реєструє особистий електронний кабінет на вебсайті ЄДЕБО (Єдиної державної електронної бази з питань освіти).
Під час реєстрації вступник зазначає такі дані:
Увага! Особа, яка має підстави для спеціальних умов участі у вступній кампанії, у разі недоступності в державних реєстрах відповідних документів до подання першої заяви має звернутись до Приймальної комісії одного із закладів вищої освіти (особисто або електронною поштою, якщо заклад вищої освіти спроможний дистанційно провести належну перевірку документів) та надати документи, що підтверджують указане право, для створення в ЄДЕБО картки фізичної особи та завантаження сканованих копій цих документів.
З 1 липня до 22 серпня в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини працюватиме інформаційно-консультаційний центр за адресою: вул. Садова, 26, каб. 108 (новий корпус).
Вступники можуть звернутися до консультаційного центру:
Після перевірки даних на зазначену вступником адресу електронної пошти надійде повідомлення для активації особистого електронного кабінету вступника.
Активація особистого електронного кабінету вступника в ЄДЕБО надає вступнику можливість доступу до особистого електронного кабінету вступника на вебсайті ЄДЕБО.
Доступ до особистого електронного кабінету вступника здійснюється з використанням логіну та паролю, вказаних під час реєстрації.
В особистому електронному кабінеті вступник
До подання першої заяви вступник може замінити внесені номери телефонів, завантажити копії документів. За потреби вступник зазначає додаткові документи про раніше здобуту освіту, дані сертифікатів ЗНО/сертифіката НМТ різних років.
Вступникам пільгових категорій, які вступають на навчання за результатами співбесід за кошти державного регіонального бюджету – заяви для участі у вступних іспитах подаються через особисті електронні кабінети вступників (у разі відсутності особистого кабінету вступника – в паперовій формі) з 03 липня по 10 липня до 17:00.
Крок 2. Подання заяв на вступ
З 19 по 31 липня вступники на навчання для здобуття вищої освіти подають заяви в електронній формі через особистий електронний кабінет вступника (крім визначених у Правилах прийому випадків).
Вступники можуть подати до п’яти заяв на місця державного замовлення та ще до 10 заяв на місця за рахунок кошів фізичних та/або юридичних осіб:
5 + 10 = 15
У заяві вступники вказують:
Абітурієнти у вступній кампанії 2024 року можуть подати для вступу результати ЗНО 2021 року, НМТ – 2022,2023 та 2024 років.
З освітніми програмами Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти можна ознайомитись за покликанням Перелік освітніх програм.
У заявах на місця державного замовлення зазначається пріоритетність (при цьому показник пріоритетності 1 (один) означає найвищу пріоритетність), зазначену вступником пріоритетність заяв не може бути змінено.
Якщо заява не здобула рекомендацій на зарахування за державним замовленням – ця заява бере участь у конкурсі на місця за рахунок фізичних та/або юридичних осіб.
Право на спеціальні умови участі в конкурсному відборі на навчання та/або спеціальні умови вступу на навчання за державним замовленням вступник зазначає у кожній заяві, що подається. Врахування права на спеціальні умови підтверджує кожен університет, до якого подано відповідну заяву, на підставі документа, наявного в спеціальному модулі ЄДЕБО фізичних осіб.
До кожної заяви вступником вноситься текст мотиваційного листа.
Подані вступником заяви відображаються в ЄДЕБО (до якої має доступ університет, обраний вступником).
Крок 3. Виконання вимог до зарахування
05 серпня 2024 року відбудеться надання рекомендацій до зарахування та оприлюднення списку рекомендованих здобувати вищу освіту за кошти державного бюджету.
Особи, яким надійшло повідомлення в особистому електронному кабінеті вступника про отримання рекомендації до зарахування на місця державного замовлення, в строк з 05 серпня по 08 серпня мають підтвердити вибір місця навчання в особистому електронному кабінеті або особисто.
Підставою для зарахування особи на навчання є:
Підтвердження місця навчання в е-кабінеті;
Надання документів;
Укладення договору про навчання (за участю батьків або законних представників – для неповнолітніх встуників).
Документи, які потрібно надати в Приймальну комісію (надаються копії документів, з собою необхідно мати оригінали):
У разі неможливості особистої присутності вступник може надіслати копії документів, які завірені особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Особи, місце проживання яких зареєстроване (задеклароване) на тимчасово окупованій території та які перебувають на ній, можуть укласти договір про навчання впродовж трьох місяців після початку навчання.
Якщо заява вступника не отримала рекомендацію на місце державного бюджету, то ця заява розглядається на контракт, згідно із рейтинговим балом. Вступник має виконати вимоги дозарахування, укласти договір про навчання та фінансовий договір.