Як стати експертом із SMM та почати свій бізнес онлайн

  • Дата публікації: 09.04.2024

5 квітня 2024 року була проведена онлайн зустріч для здобувачів вищої освіти спеціальностей: 075 Маркетинг, 073 Менеджмент та  076 Підприємництво та торгівля зі SMM спеціалістом Катериною Бадалуцою.

«Хто ж такий SMM-фахівець? Це той, хто вміє здобути довіру та увагу вашої аудиторії в цифровому просторі. Він аналізує тренди, створює стратегії, розробляє креативний контент та взаємодіє зі спільнотою, використовуючи найпопулярніші соціальні мережі, такі як Facebook, Instagram, Twitter та LinkedIn.», -зазначила Світлана Подзігун, завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом.

Катерина Бадалуца зауважила, що SMM-спеціаліст наразі популярна та затребувана професія, навіть фахівці, що працюють в digital не завжди розуміють, що саме входить в компетенції менеджера соцмедійних платформ. Під час лекції було надано практичні відповіді на питання, як розпочинався кар’єрний шлях в інфобізнесі та яка середня зарплата професіонала. Катерина Бадалуца детально розглянула особливості навчання на курсах баєра та SMM.

Здобувачі вищої освіти  отримали корисну інформацію про особистий бренд та його розвиток і були вдячні за запрошення на онлайн зустріч зі SMM спеціалістом.

«Якщо вам подобається бути в соціальних мережах, досліджувати нові технології та прийоми, знайомство з психологією споживача і вмієте висловлювати свої думки чітко та ясно, то, напевно, професія SMM-спеціаліста вам дуже підійде», -завершила онлайн зустріч Катерина Бадалуца.

Міні галерея


Квітень
Червень