ГОСТЬОВА ЛЕКЦІЯ: МАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНОЇ ДЕСТИНАЦІЇ

  • Дата публікації: 29.02.2024

Кафедра технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи активно запрошує національних та міжнародних фахівців-практиків, з якими укладено угоди про співпрацю для проведення гостьових лекцій.

27 лютого 2024 року проведено гостьову лекцію на тему: «Маркетинг туристичної дестинації», лектор: Марія ЮХНОВЕЦЬ – членкиня правління та співзасновниця Асоціації в’їзних туроператорів України, експертка з туристичних продуктів Національної Туристичної Організації України, керівниця відділу МІСЕ-туризму туристичного оператора «Київський супутник», з метою донесення до здобувачів вищої освіти ОПП «Туризм», ОПП «Готельно-ресторанна справа» змісту концепції сталого розвитку маркетингу туристичної дестинації.

Під час лекції висвітлено питання маркетингу туристичної дестинації з погляду практичної діяльності в’їзного туристичного оператора. Лектором розкрито питання: чому маркетинг дестинацій є важливим для економіки країни, визначено основні засади маркетингу дестинацій, акцентовано на питанні – чого потребує туристична галузь України, які задачі ставляться перед маркетологами в умовах війни.

Гостьова лекція відповідала сучасним тенденціям у підготовці фахівців з туризму і рекреації та готельно-ресторанної справи й сприятиме отриманню здобувачами фахового досвіду і формуванню загальних, спеціальних компетентностей, програмних результатів навчання під час вивчення освітніх компонентів «Туроперейтинг», «Маркетинг у туризмі», «Маркетинг у готельно-ресторанному господарстві».

     

Міні галерея


Серпень
Жовтень