Участь здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти у вебінарі міжнародної бізнес-школи Laba

  • Дата публікації: 13.10.2023

12 жовтня 2023 року здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Маркетинг», «Менеджмент. Бізнес-адміністрування», «Підприємництво та торгівля» та доценти кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Наталія Пачева та Світлана Подзігун взяли участь у вебінарі «Ціноутворення за 90 хвилин: від unit-економіки до прайсліста» від Артема Сокольського (генеральний директор Miele в Україні).

Артем Сокольський керував розвитком брендів Pampers, Always, Discreet, Pepsi на ринку України; допоміг бренду Pepsi перемогти Coca-Cola у частці ринку завдяки активаціям у топклієнтах, мотивації команди у традиційному роздробі, а також запуску нових форматів упаковування; розробив та реалізував стратегію партнерства Pepsi з піцами «Сільпо»; вивів компанію Procter & Gamble на частку ринку у понад 50% у категорії жіночої гігієни, зосередивши увагу на розширенні асортименту преміальних та комплементарних товарів, мерчандайзингу і рекламних акціях на пріоритетних продуктах. 

«Контролювати маркетинг, закупівлю, логістику та продажі – непросто. Щоб прибуток компанії зростав, потрібно синхронізувати роботу відділів та застосовувати інструменти, які реально дають результат», – зазначив Артем Сокольський.

Сергій Швець, здобувач освітньої програми Маркетинг, подякувавши за проведений захід, відзначив, що отримана під час тренінгу інформація про обрання стратегій, формування прайслисту на продукт/послугу в мінливих умовах ринку, а також питання конкуренції, кризи, змін у законодавстві, впливу ринкових трендів, розшарованості цільової аудиторії, дозволяє  побачити, як серед цих факторів не просто втримати бізнес на плаву, а ще й вийти в плюс та масштабувати його.

Міні галерея


Червень
Серпень