Про адаптацію персоналу від міжнародної бізнес-школи Laba

  • Дата публікації: 23.06.2023

«Адаптація персоналу – це важливий процес, який дозволяє новому члену колективу влитися в роботу з максимальною ефективністю. І хоча далеко не в усіх компаніях є алгоритм адаптації співробітників, ми радимо не пропускати цей етап, адже від нього, в тому числі, залежить успіх досягнення ваших бізнес-цілей» (Ольга Тарасевич, HRD Work.ua).

Світлана Подзігун, завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, навчаючись на онлайн-курсі HR-менеджер в міжнародній бізнес-школі Laba, під час окремо проведеного заходу для здобувачів освітнього ступеня магістра спеціальності 075 Маркетинг поділилась з ними набутим досвідом. 

Успіх адаптації новачка багато в чому залежить від зацікавленості та участі його безпосереднього керівника. Тому краще за все створювати адаптаційну систему в тандемі з керівництвом компанії. Світлана Подзігун навела алгоритм адаптації нового співробітника. 

Здобувачі ОП Маркетинг дізналися про інструменти, які допоможуть в адаптації новачків онлайн: миттєва комунікація (Telegram, Slack, WhatsApp, Facebook Messenger); боти в месенджерах (Plop і Leo в Slack, AI Partner в Telegram); опитування (HRM-системи, Google Forms і LMS-системи).

Наталія Пачева, яка є гарантом освітньої програми Маркетинг та забезпечує освітній компонент «Менеджмент персоналу», додала, що адаптаційний процес в першу чергу спрямований на те, щоб співробітник отримав повну інформацію про компанію, правила та місію, а також про свою посаду, вимоги та обов’язки. В кінці періоду адаптації у новачка повинно бути чітке розуміння того, які завдання перед ним стоять, на що і порадила звернути увагу здобувачам вищої освіти.

Міні галерея


Червень
Серпень