У 2023 році вступ для здобуття ступеня магістра передбачає складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ) або єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ).
Для вступу на всі спеціальності, (окрім вступників на контракт, які вступатимуть на спеціальності, яким надається особлива підтримка держави на основі здобутого ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) потрібно скласти ЄВІ.
Для вступу на спеціальності галузей знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», 061 «Журналістика», 07 «Управління та адміністрування», 08 «Право», 28 «Публічне управління та адміністрування» та 29 «Міжнародні відносини» потрібно, окрім ЄВІ, скласти ще ЄФВВ.
Обов’язковою умовою складання ЄВІ та ЄФВВ для вступу в магістратуру є реєстрація вступника.
Приймальна комісія УДПУ імені Павла Тичини здійснює реєстрацію як очно (за умови особистої присутності вступника) – особиста реєстрація, так і дистанційно (дистанційна реєстрація).
Реєстрація для складання єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування триватиме з 8 до 31 травня.
Перелік документів, необхідних для реєстрації:
Вступники (ОС «Бакалавр») для вступу на ОС «Магістр» у разі дистанційної реєстрації зможуть надіслати скан-копії (фотокопії) документів для реєстрації на ЄВІ/ЄФВВ на електронну адресу vstup@udpu.edu.ua
У темі листа вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові.
В тексті листа вступник обов’язково зазначає прізвище, ім’я, по батькові (повністю) та номер облікової картки платника податків (за наявності).
Перед початком реєстрації вступника працівник приймальної комісії має перевірити наявність документів, потрібних для реєстрації, і надати відповідь про отримання документів (на електронну адресу, з якої надійшли документи, або за допомогою іншого визначеного закладом каналу зв’язку):
Вступник вважається зареєстрованим після виготовлення бланка екзаменаційного листка.
Оформлений екзаменаційний листок зберігається в Приймальній комісії та видається вступнику особисто, а також може бути надісланий вступнику засобами поштового зв’язку («Нова Пошта»), у разі якщо про таку необхідність зазначено в заяві-анкеті.
Приймальна комісія може відмовити вступнику в реєстрації в разі:
Вступник може внести зміни до реєстраційних даних, здійснивши перереєстрацію протягом часу, відведеного для реєстрації.
Для перереєстрації вступнику необхідно звернутися до приймальної комісії, яка його зареєструвала, та повернути раніше виданий екзаменаційний листок для анулювання.
Якщо в процесі перереєстрації вступник бажає змінити персональні дані – він має надати документи, що підтверджують зміну персональних даних.
Інформація сформована на підставі наказу МОН № 418 від 12 квітня 2023 року «Про деякі питання нормативного забезпечення вступних випробувань, що проводяться з використанням організаційно-технологічних процесів здійснення зовнішнього незалежного оцінювання для вступу на другий (магістерський) рівень вищої освіти».
Телефони для консультації:
096-033-96-33 – Світлана
093-938-08-20 – Валерія
Адреса: вул. Садова, 2 каб. 208
e-mail: vstup@udpu.edu.ua
Позначки:kespn