Сталий, інклюзивний та розумний розвиток в контексті децентралізації: досвід ЄС

  • Дата публікації: 17.03.2023

Упродовж 1-15 березня науково-педагогічні працівники НН Інституту економіки та бізнес-освіти доценти Оксана Вінницька, Ірина Кирилюк, Тетяна Корнієнко, Наталія Пачева та Людмила Чвертко в онлайн форматі проходили курси підвищення кваліфікації «Весняна школа Вернадського–2023 «Сталий, інклюзивний та розумний розвиток в контексті децентралізації: досвід ЄС» у межах проєкту Jean Monnet Chair SISDDP Erasmus+.

Важливою цінністю роботи Школи були її учасники – представники 66-ти навчальних закладів України, в тому числі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Це справжнє об’єднання науковців, які досліджують питання відбудови та диверсифікації розвитку міських та сільських громад України на засадах сталого, інклюзивного та смарт розвитку. Війна, збройні конфлікти, тероризм, екологічні катастрофи, анексії, окупація, постпандемічна криза – це все набуло надглобального рівня. Проблематика такого масштабу потребує генерації рішень та поглиблення міжнародного співробітництва і взаємодії. У зв’язку з євроінтеграційним курсом України, результатами децентралізації та задля відновлення країни важливим є вивчення досвіду Європейського Союзу щодо формування сучасної парадигми миру, безпеки і справедливості в третьому тисячолітті.

Науково-педагогічні працівники висловлюють вдячність організаторам проекту за отримані практичні знання та навички, які неодмінно використають у власній професійній діяльності. 

Будуймо стале, інклюзивне та смарт майбутнє разом!

Міні галерея


Травень
Липень