7 листопада 2022 року викладачами кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Оленою Гарматюк, Наталією Білошкурською та Аллою Гуменюк був проведений тренінг для здобувачів ОС «Бакалавр» на тему «Як правильно використовувати кольори в маркетингу».
Тренінг був присвячений дослідженню основ психології кольору в маркетингу, та як застосовувати теорію психології кольорів на практиці.
Говорили про те, що кольори можуть впливати на покупців, і кожен колір має свій власний список асоціацій, які можна використовувати у своїх маркетингових та рекламних матеріалах. Основні акценти були розставлені на розгляді основних кольорів, щоб дати здобувачам уявлення про кращі ситуації використання певних кольорів для досягнення маркетингових та рекламних цілей.
Можливість поставити питання та отримати корисну пораду була використана сповна. Тренінг виявився реальною ілюстрацією до теорії психології кольорів маркетингу та підтвердженням тих принципів організації маркетингової діяльності, які студенти вивчають на заняттях.