Науково-практичний семінар «Управління маркетингом в бізнесі»

  • Дата публікації: 21.11.2022

18 листопада на базі кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти відбувся науково-практичний семінар «Управління маркетингом в бізнесі», до якого долучились науково-педагогічні працівники інституту, стейкхолдери та здобувачі вищої освіти. 

З вітальним словом до учасників звернулася організатор зустрічі Наталія Пачева, гарант освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Вона зазначила, що зараз ми стоїмо на порозі нової кризи, спричиненої війною Росії проти України, яка може запустити руйнівну рецесію у всьому світі. Очевидно, що власників бізнесу хвилюють збитки, тому їхня увага спрямована на маркетинг як інструмент, здатний стабілізувати продажі.

Як управляти маркетингом у скрутні часи? Що обговорювати з командою під час першого зідзвону? Які показники страждають перші? І чому криза чудова можливість сформувати базу та наздогнати дешеві ліди? – відповіді на ці та інші питання дала директор з маркетингу компанії Element (Швеція) Алла Андерсон.

Завідувачка кафедри Світлана Подзігун зазначила, що проведення науково-практичних семінарів із залученням фахівців-практиків є дуже важливим у процесі реалізації освітніх програм як для здобувачів вищої освіти, так і для науково-педагогічних працівників. 

Жвава дискусія після доповідей показала, що інформація була цікавою та корисною. Дякуємо всім учасникам науково-практичного семінару!

 

 

Міні галерея


Лютий
Квітень