10 листопада 2022 року відбувся вже традиційний науково-практичний семінар «Діджитал-маркетинг для малого бізнесу», що був організований викладачами кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Оленою Гарматюк та Наталією Білошкурською, які виступили організаторами і модераторами зустрічі, окресливши актуальність теми цього семінару та акцентувавши увагу на тому, що віртуальний світ сильно змінився: пандемія зробила свою справу, виявившись тригером світового прогресу, що змусило величезну кількість підприємств перейти на віддалений формат роботи.
Спікером заходу виступила волонтер, ведуча івентів, інфлюенсер Марина Сінета, яка окреслила основні аспекти інфлюенс маркетингу, зазначивши, що на плечі інфлуюенсера покладена важлива соціальна місія – служити рольовою моделлю і прикладом, формувати думку аудиторії і допомагати читачам з вибором інформації. Можна займатися просуванням контенту та тримати волонтерський фронт, активність допоможе зібрати необхідні благодійним фондам та некомерційним організаціям кошти.
Наступний спікер контент-менеджер Юлія Гичко у притаманній їй легкій та невимушеній манері наголосила на значенні роботи з інфлюенсерами для онлайн та офлайн бізнесу. Здобувачі та викладачі отримали можливість ближче познайомитись із особливостями роботи компаній на онлайн майданчиках.
Прозвучали на семінарі інсайди для присутніх від SMM-фахівця, автора навчального курсу по SMM, Вікторії Якубець – на основі стратегії робити не контент заради контенту, а ефективний контент, який продає, відрізняє від конкурентів і задовольняє потреби потенційних клієнтів.
Усі представлені доповіді викликали великий інтерес, було поставлено багато питань та розгорнулася цікава дискусія, в якій брали активну участь як викладачі, так і здобувачі.
Дякуємо всім учасникам науково-практичного семінару!