Самоосвіта як підвищення компетентності викладача

  • Дата публікації: 16.02.2022

Розвиток мотивації до професійного самовдосконалення викладача закладу вищої освіти є необхідною умовою формування його професійної компетентності, а  позитивна мотивація до професійного самовдосконалення є системоутворювальною складовою його готовності до викладацької діяльності.

16 лютого 2022 року доценти кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Світлана Подзігун та Наталія Пачева разом зі студентами ОП Менеджмент та Маркетинг відвідали вебінар Юлії Буракової на тему «Email-маркетинг у 2022: потрібен чи забути?».

Електронна пошта була і залишається одним із небагатьох каналів маркетингу, які можуть використовуватися для встановлення надійних і відносно дешевих зв’язків з потенційними клієнтами.

Юлія Буракова ознайомила з інсайдами і розповіла про ефективні технології діджитал маркетингу, про вплив COVID-19 на підходи Email-маркетингу та  тренди 2022 року.

Лектор поділилася досвідом роботи у CRM Product Lead у Aurora Technologies та звернула увагу, що повернути клієнта дешевше, ніж привабити нового.

 Отримана, під час вебінару, інформація допоможе викладачам у майбутньому змістовно та пізнавально проводити заняття з дисциплін «Маркетинговий менеджмент», «Стратегічний маркетинг».

Міні галерея


Березень
Травень