Професійний розвиток фахівця індустрії гостинності обумовлюється постійним самовдосконаленням і саморозвитком упродовж усього життя. Одним зі шляхів такого самовдосконалення є самоосвіта, яка забезпечує змогу здобувати знання різними способами та формами, зокрема, через відкриті освітні ресурси та онлайн-сервіси.
Здобувачі вищої освіти 3 курсу ОПП «Готельно-ресторанна справа» Пальчинська Тетяна та Горбаченко Альона успішно завершили навчання на курсах «Соціальне підприємництво як шлях до фінансової сталості організацій громадянського суспільства», «Case study: як вирішувати складні завдання у бізнесі та житті», «Інформаційна безпека», «ІТ-продукт з нуля: з чого розпочати та як розвивати?», «Підприємництво: Хто ваш клієнт?» та «Цифровий маркетинг». Після завершення курсів вони отримали сертифікати, що дозволяють зарахувати отримані ними компетентності в неформальній освіті як результати вивчення одного з модулів дисципліни «Планування і організація готельного і ресторанного господарства» та «Організація готельного господарства».
Неформальна освіта – це можливості: для саморозвитку, самореалізації; для здобуття нових знань і практичного досвіду; для пошуку мотивації та натхнення. Тому, отримання таких умінь та навичок для здобувачів ОПП «Готельно-ресторанна справа» дозволяє удосконалити фахові компетентності та програмні результати навчання майбутньої професії.