Кафедра маркетингу, менеджменту та управління бізнесом вже вкотре стає майданчиком дискусій та обміну досвідом для науковців, представників органів державної влади, інститутів громадянського суспільства, аспірантів, студентів та роботодавців.
У науково-практичному семінарі «Особливості управління в умовах сучасної економіки України» (дистанційний формат), який відбувся 10 листопада 2021 року, взяли участь понад п’ятдесят осіб, зацікавлених в панельній дискусії актуальної тематики.
Доповідачі та учасники семінару обговорили питання сучасних підходів щодо прийняття рішень на різних рівнях управлінської діяльності особливо в умовах пандемії.
Із вступним словом до учасників семінару звернулася Світлана Подзігун – к.е.н., доцент, завідувачка кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом. Привітала всіх учасників заходу, звернула увагу, що за умов пандемії семінар відбувається в онлайн режимі та побажала всім плідної праці. Адже проведення семінару спільно із стейкхолдерами та топ-менеджерами провідних українських компаній передбачає консолідацію зусиль вчених та практиків щодо формування системи сучасних знань і професійного зростання молодих науковців та студентів.
Власне, про перспективи розвитку системи управління в умовах пандемії розповів Андрій Віштак – начальник фінансово-аналітичного відділу «Епіцентр К».
Денис Ляш – керівник компанії IBCWEC, поділився досвідом розвитку маркетингу в сучасних реаліях та підкреслив у своїй доповіді про важливість співпраці навчальних закладів та реального сектору економіки в підготовці сучасного фахівця управлінця.
Анна Юрійчук – директор школи мистецтв у своїй доповіді на тему: «Розробка дизайн-проектів фірмового стилю на основі сучасних інформаційних проектів» акцентував на важливості створення фірмового стилю, який в майбутньому допоможе ідентифікувати імідж компанії та є частиною фундаменту, який формує візуальну репутацію та важливим елементом брендінгу.
І на останок із цікавою доповіддю «Кар’єрний марафон від студента до супервайзера» виступив Віталій Добридень – провідний менеджер прямих продаж, ПП Нікогда М.М. база «Люкс».
У ході роботи семінару учасники активно обмінювалися думками, ставили цікаві питання доповідачам, а студенти отримали цінний практичний досвід від практиків. Отримана інформація дасть можливість вдосконалити зміст освітніх програм Менеджмент та Маркетинг, а також сприятиме набуттю професійних компетентностей майбутнім фахівцям.