Бінарна лекція «З офлайну в онлайн, як зберегти бізнес під час карантину: маркетингові аспекти»

  • Дата публікації: 22.11.2021

А у нас знову цікаво! 9 листопада 2021 року для здобувачів ОП «Маркетинг» та «Менеджмент» була проведена бінарна онлайн-лекція «З офлайну в онлайн, як зберегти бізнес під час карантину: маркетингові аспекти», яка була організована за сприянням старшого викладача кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Оленою Гарматюк.

Цього разу онлайн-зустріч відбулася з Дмитром Короташом– засновником проєкту Level Invest, депутатом Уманської районної ради. Розмовляли про тренди маркетингу в 2021 році, зокрема, про діджиталізацію, контент-маркетинг, персоналізацію у маркетингу, управління лояльністю та soft skills. Спікер розповів, які заходи потрібно запроваджувати підприємствам, щоб зберегти свій бізнес під час карантину, а саме: оптимізувати витрати, експериментувати, але виправдано — криза змушує бізнес ставати більш гнучким та адаптуватися. Дмитро розповів про важливість володіння базовими знаннями soft skills, тому, що у сучасних фахівців має бути наявність комунікативних навичок, розуміння бізнесу та бізнес-процесів та мотивації керівництва.

Лекція, як завжди, була дуже насиченою, а діалог зі студентами та викладачем кафедри – активним та професійним.

Міні галерея


Лютий