ЯК ЛОГОТИП ТА ФІРМОВИЙ СТИЛЬ ДОПОМАГАЮТЬ ЗНАХОДИТИ СВОЇХ КЛІЄНТІВ

  • Дата публікації: 12.10.2021

«Сьогодні я розповім вам, як можна значно збільшити кількість клієнтів, створивши якісний фірмовий стиль своєї організації. Фірмовий стиль є ключовим елементом для створення іміджу», – зазначила Анна Юрійчук, директор Уманської дитячої школи мистецтв (випускниця ОП Менеджмент. Бізнес-адміністрування).

7 жовтня було проведене практичне заняття «Управління фірмовим стилем компанії» для здобувачів ОП Маркетинг, Менеджмент та Підприємництво, торгівля та біржова діяльність.

Анна Юрійчук зазначила, що фірмовий стиль – це добірка візуальних засобів, інформаційних та графічних елементів, які роблять бренд впізнаваним. Тобто, під цим поняттям маються на увазі інструменти, які забезпечують фірмі популярність. Коротка формула, по якій повинен йти кожен підприємець: Впізнаваність = Успіх. Кожен рекламний інструмент виконує свої функції. Це стосується і фірмового стилю. При його складанні всі сили спрямовуються на створення унікальної візуальної або інформаційної продукції, яка зробить компанію не тільки впізнаваною, але і такою, що запам’ятовується.

Світлана Подзігун, завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, подякувала Анні Юрійчук за надану інформацію, змістовну зустріч та наголосила, що 11 та 12 листопада відбудеться практичний тренінг по дизайну логотипу, або торгового знаку, поєднанню корпоративних кольорів та фірмових шрифтів.

Міні галерея


Липень
Вересень