8 жовтня 2021 року здобувачі ОП «Маркетинг» та «Менеджмент» отримали дієві інсайти на онлайн-воркшопі «Діджитал-старт». Метою заходу було сформувати розуміння студентів про особливості роботи в міжнародному бізнесі і надати потрібні інструменти для побудови кар’єри.
В рамках воркшопа викладачами кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Світланою Подзігун та Оленою Гарматюк було запрошено спікера Мілу Мардан офіс-менеджера відділення у м. Дюссельдорф, Німеччина, Діджитал агенства «Parasol-island».
Міла Мардан розповіла студентам, що сучасний діджитал – це не набір маркетингових інструментів. Це новий підхід до ведення бізнесу, який має на меті глибокі зміни не тільки у маркетингу, але і в продукті, бізнес-процесах і корпоративній культурі.
Під час воркшопу студенти задавали питання спікеру про можливості розвитку системного мислення у часи діджиталізації, про ознаки інноваційності співробітника, відповідали на питання і брали участь в обговоренні.