11 травня 2021 року активом кафедри економіки та соціально-поведінкових наук ННІ економіки та бізнес-освіти спільно з кафедрою інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій факультету фізики, математики та інформатики було організовано роботу науково-практичного семінару «Особливості використання сучасних інформаційних технологій в економіці». У роботі семінару прийняли участь студенти та викладачі університету.
Захід розпочав зі вступного слова модератор зустрічі, доцент кафедри економіки та соціального-поведінкових наук Віталій Стойка, який відзначив, що сучасні інформаційні системи і технології (CRM, EPM-системи та інші) досить прогресивно увійшли у повсякденне життя більшості суб’єктів господарювання та споживачів, інтегрувалися у всі сфери суспільства та галузі економіки країни.
Сергій Троян, старший викладач кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій, у своїй доповіді зазначив, що впровадження інформаційних технологій (зокрема використання соціальних мереж та автоматизація бізнес-процесів) у сучасну сферу торгівлі дало можливість зробити прорив і максимізувати продажі до неймовірних раніше масштабів у короткий проміжок часу.
Олександр Кірдан, завідувач кафедри економіки та соціально-поведінкових наук, звернув увагу на те, що нові інформаційні технології та інформаційно-аналітичні системи, безпосередньо підвищать продуктивність роботи, насамперед, у сфері розумової праці і керування, а основний ефект буде досягнутий в економічному розвитку за рахунок прийняття більш якісних управлінських рішень. У сучасних умовах ІТ-сфера має розглядатись як системний, потужний чинник як економічної і суспільно-політичної модернізації, так і глобального економічного розвитку світу, створення конкурентоспроможної економіки, забезпечення оптимальних умов людського розвитку, запровадження ефективних демократичних процедур.
Підводячи підсумки роботи семінару, учасники прийшли до спільної згоди у тому, що сучасні інформаційні системи і технології дають можливість підвищити ефективність освітнього процесу, контролювати виробничі процеси дистанційно, створювати і фільтрувати клієнтські бази, спростити взаємодію бізнесу і споживача тощо.
Учасники заходу залишилися задоволені та висловили побажання і надалі проводити подібні заходи.