Воркшоп «Інстаграм очима роботодавців»

  • Дата публікації: 30.04.2021

І знову про навчання… Ми живемо у світі, де знання постійно оновлюються, де щодня співробітник може зіткнутися з тією робочою ситуацією, з якою раніше він ніколи не стикався, де професійні функції-завдання все більше узагальнюються в межах однієї посади… Навіщо роботодавці переглядають ваші соціальні мережі, саме цій темі був присвячений воркшоп «Інстаграм очима роботодавців», який відбувся 28 квітня 2021 року у дистанційній формі для студентів ННІ економіки та бізнес-освіти.

Спікером воркшопу виступила Юлія Красновид, співвласник рекламної агенції «Красновид», яка під час виступу розповіла, що багато рекрутерів сьогодні шукають або попередньо проглядають кандидатів саме у соціальних мережах, щоб дізнатися, чим вони захоплюються, їх спосіб життя, особисті думки.

Юлія зауважила, що той хто шукає роботу на керівну посаду або на позиції провідних фахівців, то перевірка їхнього профілю у соціальних мережах практично гарантована. Претендентів на лінійні позиції і початківців фахівців перевіряють рідко, але повністю така перевірка всеодно не виключена. Сторінка в Інстанрам може не тільки стати додатковим плюсом на користь претендента, але і  допомогти знайти роботу. Тому, хто перебуває у пошуку роботи, варто провести «аудит» своїх Інстаграм-сторінок і подивитися на них очима потенційного роботодавця.

Під час дискусії було підняте питання, яких  правил ведення Інстаграм сторінки повинні дотримуватись користувачі соціальних мереж, аби роботодавець захотів запросити їх на співбесіду.

Організатор воркшопу отрималa позитивні відгуки від учасників заходу та величезне задоволення від активної та зацікавленої аудиторії.

Міні галерея


Листопад