Ви дивилися програму «Руйнівники міфів» на каналі Discovery Channel де двоє ведучих спростовують або доводять міські міфи? Скоріше за все так. Ось і студенти ІІ курсу ННІ економіки та бізнес-освіти разом з викладачами кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом спробували побувати такими ж руйнівниками, і спростувати міфи маркетингу та програм державного кредитування малого бізнесу 5, 7, 9%. Зауважимо, що заняття відбувалося з використанням комунікаційних інструментів взаємодії з аудиторією.
Для того щоб поглянути на маркетинг, зрозуміти його суть глибше, викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Олена Гарматюк запропонувала розглянути міфи про маркетинг, які далекі від реальності і найчастіше зумовлені незнанням і нерозумінням ролі маркетингу. Вона відзначила, які стереотипи і помилки в маркетингу сьогодні найбільш поширені, і як їх виправити.
Доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Ігор Бондарук розповів, що потрібно знати перед тим, як йти в банк за отриманням доступного кредиту під 5, 7 або 9%? Про які ризики краще знати заздалегідь і які переваги прорахувати.
В підсумку, студенти дізналися багато нового і корисного, адже лекції були побудовані так, що студенти могли не лише слухати, але й висловлювати власні думки. Залишається лише застосувати ці знання на практиці в цілях особистого вдосконалення та підвищення рівня власного добробуту.