Лекція-анкета як нетрадиційна форма навчання

  • Дата публікації: 14.02.2020

Сучасний бізнес функціонує у високодинамічному середовищі, яке характеризується руйнуванням застарілих стереотипів і появою нових управлінських ідей. Формування глобальних конкурентних ринків і доступ до інформації зумовили те, що в центрі арени бізнесу опинився споживач. Тому успіх компанії сьогодні залежить від того, чи орієнтована її модель бізнесу на споживача, чи досліджуються компанією його пріоритети та як вони втілюються у створюваній цінності продукту чи послуги. Отже, дослідження пріоритетів споживачів є найважливішою складовою технології формування бізнес-моделі підприємства.

Заняття з дисципліни «Формування бізнес-моделі підприємства» для студентів 4 курсу було проведено у формі лекції-анкети на тему: «Пріоритети  споживачів як базовий елемент бізнес-моделі компанії». Викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Тетяна Ящук на початку лекції роздала студентам анкету з питаннями за темою заняття. Разом із лектором студенти дали відповіді на запитання, які не викликають у них труднощі. З тих питань, що залишилися, утворили план лекції. 

Така нетрадиційна форма проведення лекції виявилась досить ефективною, оскільки одразу залучила студентів до роботи і дала можливість з’ясувати їхні інтереси стосовно вивчення теми. Студентам лекція-анкета сподобалась, адже вони змогли брати участь у розробці плану лекції.

Міні галерея


Жовтень
Грудень