Бути лідером не означає бути першим

  • Дата публікації: 14.02.2020

В менеджменті існують сотні різних теорій лідерства, але сучасний підхід полягає в тому, що світ все більше потребує не авторитарного лідерства, а фасилітативного. Сучасний лідер має сприяти розвитку лідерських якостей співробітників в організаціях та командах через делегування все більш складних задач і все ширшої відповідальності.

Прагнення активу студентської молоді ІІІ курсу спеціальності 073 Менеджмент розібратись у тонкощах лідерства та отримати практичні навички управління колективом – стало метою тематичної лекції «Формування лідерських якостей у майбутніх фахівців з адміністративного менеджменту» Олександра Богашка, доцента кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом НН інституту економіки та бізнес-освіти.

Під час обговорення визначено, що основною вимогою до компетенції менеджера та розвитку лідерських здібностей має стати їх agility – спритність, адаптивність, вміння швидко навчатися та адаптуватися до нових ролей та обставин. За результатами проведеного тесту soft skills студенти звернули увагу на лідерські якості, які варто розвивати, а саме:

  • відповідальність;
  • толерантність;
  • психологічну гнучкість;
  • відкритість до співробітництва.

Отже, лідерство – це не мистецтво «бути першим». Такий підхід атомізує (розділяє) колективи, демотивує людей, адже їм залишаються місця «других». Сьогодні все більше людей потребують широкої свободи, щоб проявляти лідерство в своєму житті. Сподіваємось, що навички та мотивація, отримані на занятті, дозволять майбутнім фахівцям з адміністративного менеджменту зайняти більш проактивну професійну позицію в організаціях.

 

Міні галерея


Листопад