Чому я обираю спеціальність Маркетинг?

  • Дата публікації: 20.01.2020

«Кожна людина хоче бути щасливою. Однією зі складових щастя звичайно ж є робота. Улюблена робота. А якщо людина отримує за улюблену роботу і пристойну винагороду, то це вже Велике Щастя! Це, звичайно, жарт, а от вибір майбутньої професії справа дуже серйозна і відповідальна.  Професія — це те, що ми обираємо, це те, до чого ми йдемо все своє свідоме життя.

У вересні 2018 року я стала студенткою першого курсу спеціальності Маркетинг НН інституту економіки та бізнес-освіти. Мене вражає як архітектурний стиль будівель, у яких я маю змогу навчатися, так і сучасні аудиторії з достатнім інноваційним забезпечення. Нам імпонує ставлення викладачів до студентів, які демонструють високий рівень володіння навчальним матеріалом з використанням передових педагогічних підходів у професійній діяльності, що дозволяє нам легко засвоювати навчальний матеріал. За час навчання, я зрозуміла, що з вибором закладу освіти не помилилась.

Я обрала для себе шлях маркетолога, насамперед, тому що, цей вид діяльності прогресуючий, і тому ця професія ніколи не застаріє. Справжній Маркетолог – це МОЗОК компанії, який здатен генерувати ідеї, за які споживач готовий платити гроші. А з іншого боку — це СИЛА, яка рухає, яка підштовхує компанію зсередини до реалізації, впровадження цих ідей.

Сьогодні робота для маркетолога є на будь-якому підприємстві, де працює хоча б десять осіб. Крім того, маркетинг для багатьох стає стартом для власного успішного бізнесу.

Однією з основних переваг даної професії є її молодість і широкий спектр обов’язків. Адже маючи таку величезну кількість знань, умінь і навичок, навіть при невдалої кар’єрі маркетолога ви з легкістю зможете знайти себе в цілому ряді більш вузько направлених спеціальностей», − вважає Ольга Корнєєва, студентка НН інституту економіки та бізнес-освіти.

 

Березень
Травень