Тренінг «Як вміло презентувати продукт»

  • Дата публікації: 28.10.2019

Основне завдання торгівлі – показати переваги, які покупець отримає завдяки купівлі товару. Перший секрет вдалої торгівлі – правильна презентація товару чи послуги. Саме цій темі був присвячений тренінг «Як вміло презентувати продукт» для студентів спеціальностей 073 Менеджмент та 075 Маркетинг, який відбувся 25 жовтня 2019 року у ННІ економіки та бізнес-освіти.

Юлія Красновид, співвласник рекламної агенції «Красновид», зауважила, що дійсно хороший опис товару – це не просто його характеристика. Опис продукту – це головна підстава для покупки, він повинен бути легким, приємним для читання та трохи афористичним. Юлія зосередила увагу студентів на тому, що у процесі розмови з перспективним покупцем і демонстрації йому товару, необхідно підкреслювати унікальну цінність товару.

Під час тренінгу студенти-маркетологи мали і практичне завдання: роздивившись продукцію з асортименту рекламної агенції «Красновид», було складено власний опис обраного продукту з урахуванням всіх характеристик як із позиції покупця, так і  продавця. Далі – презентація товару за ключовими конкурентними пропозиціями, які є унікальними та важливими для самого покупця.

Наприкінці тренінгу, Юлія Красновид підсумувала, що покупці купують не характеристики товару, а результат від його використання. Тому щоб зрозуміти, в чому полягає результат від використання для конкретного споживача, необхідно узгодити власні потреби із характеристиками певного товару.

Студенти подякували за гарну можливість навчитись грамотно і професійно презентувати продукт.

Міні галерея


Лютий
Квітень