Науково-практичний семінар «Маркетинг послуг – продати невидиме»

  • Дата публікації: 24.10.2019

Відбувся науково-практичний семінар «Маркетинг послуг – продати невидиме» в рамках тижня маркетингу.

Семінар розпочався зі вступного слова модератора, викладача кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Олени Гарматюк, яка зазначила, що у процесі розвитку сфери послуг в України все більшого значення набуває застосування методів маркетингу, без яких практично неможлива успішна підприємницька діяльність

Юлія Красновид, співвласник рекламної агенції «Красновид», поділилась досвідом та особливостями роботи у сфері послуг. У своїй презентації вона звернула особливу увагу на інструментарій просування і організації маркетингової комунікативної політики.

Власник розважально-спортивного комплексу «Амарант» Юрій Дробілко розповів про вплив характерних особливостей сфери послуг на формування маркетингової стратегії розважально-спортивного комплексу, зазначивши, що споживаючи послуги, результат купівлі залишається невідомим до моменту їх надання, тому ринок сфери послуг вимагає особливо ретельної уваги до системи маркетингових комунікацій.

Директор центру іноземних мов «U`Linguist» Людмила Максименко зазначила, що в умовах конкуренції на ринку освітніх послуг для вирішення питань щодо позиціонування та визначення місця на ринку власне маркетинг та його складові є основними інструментами.

Проведений науково-практичний семінар дав можливість учасникам ознайомитись з актуальною інформацією щодо формування сучасної концепції маркетингу послуг та отримати відповіді на окреслені питання, що знайдуть подальше застосування як у навчальному процесі, так і  практичній діяльності.

Міні галерея


Жовтень
Грудень