Інтерактивне практичне заняття з дисципліни «Маркетингові комунікації»

  • Дата публікації: 27.09.2019

   26 вересня 2019 року для студентів спеціальності «Маркетинг» викладачем кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Оленою Гарматюк було проведено інтерактивне практичне заняття з дисципліни «Маркетингові комунікації» на тему «Реклама як основний засіб маркетингових комунікацій».
   Заняття проводилось  нестандартно, з елементами творчого пошуку та комунікативної спрямованості. Протягом заняття викладач дотрималась усіх принципів навчання, а саме: принципу свідомості й активності студентів; принципу активізації пізнавальної діяльності студенті, принципу науковості, принципу систематичності й послідовності, принципу наочності, принципу емоційності навчання.
   Практичне звання розпочалось з усного обговорення питань по темі заняття, дана частина охоплювала десятихвилинне опитування з метою з’ясування рівня засвоєння теми. Використовувався метод індивідуальної роботи студентів.
   Наступним етапом стала практична частина заняття, студенти переглядали рекламні ролики, а далі визначали, які маніпулятивні прийоми застосовані у цьому відео та якою може бути їх мета. На підставі проаналізованого матеріалу учасники отримали завдання для роботи в групі. За допомогою «Методу мозкового штурму» потрібно було розробити рекламне звернення товару (формулювання ідеї звернення; визначення видів мотивації та напрямів переконання; вибір варіантів створення реклами), а потім презентувати його. Використовувався метод групової роботи студентів.
   Заключна частина заняття була присвячена  підведенням підсумків, студенти поділилися своїми враженнями і надали високу оцінку інтерактивному формату навчання.

Міні галерея


Березень
Травень