Спільне засідання студентських наукових гуртків кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

  • Дата публікації: 26.04.2019

Науково-дослідна робота студентів – один з найважливіших засобів підвищення якості підготовки фахівців у закладі вищої освіти, що повністю реалізується в діяльності студентських наукових гуртків кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти. У зв’язку з цим, за ініціативи студентів та підтримки викладачів кафедри 25 квітня 2019 року відбулося спільне засідання гуртків «Менеджмент організації» (керівник – доцент Богашко Олександр), «Сучасний маркетинг: розвиток, проблеми і перспективи» (керівник викладач Гарматюк Олена), «Управління ризиками в міжнародному бізнес-середовищі» (керівники – доценти Подзігун Світлана та Кузьмінов Микола) та «Актуальні проблеми маркетингової політики ціноутворення» (керівник – доцент Білошкурська Наталія).

Захід приурочено до святкування «Днів науки в університеті». Мета засідання – обговорення актуальних питань щодо розвитку менеджменту й маркетингу у практиці вітчизняних компаній в українському та міжнародному бізнес-середовищі. Під час засідання було заслухано доповіді студентів:

  • Балдинюк Діана «Маркетингові цілі промислового підприємства»;
  • Банк Аделіна «Ділова етика в українському бізнес-суспільстві»;
  • Болецька Валентина «Війна цін мережевих гігантів Biedronka та Lidl»;
  • Зубкова Анна «15 цікавих фактів про рекламу»;
  • Кіріченко Анна «Особливості мотивації персоналу на сучасних підприємствах»;
  • Климчук Вікторія «6 міфів про підприємництво»;
  • Кучер Альона «Воронка продажу: від першого контакту і до укладення договору»;
  • Лавро Руслана «Психологічний вплив реклами на споживача»;
  • Поп Ірина «Цифровий маркетинг в Україні»;
  • Савченко Альона «Юрій Косюк – провідний топ-менеджер України»;
  • Савченко Катерина «Маркетинг навколо нас»;
  • Сквирська Тетяна «Використання прихованої реклами сучасними торговими марками».

Студенти виявили високий рівень зацікавленості питаннями сучасного менеджменту та маркетинговою діяльністю в Україні й за кордоном, що підтвердилось активним обговоренням тематики засідання.

Сподіваємося, що спільне засідання наукових гуртків стане одним із дієвих заходів на шляху подальших наукових відкриттів та сприятиме конструктивному обміну досвідом й сучасними ідеями в студентському колективі.

  

Міні галерея


Лютий
Квітень