Науково-дослідна робота студентів – один з найважливіших засобів підвищення якості підготовки фахівців у закладі вищої освіти, що повністю реалізується в діяльності студентських наукових гуртків кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти. У зв’язку з цим, за ініціативи студентів та підтримки викладачів кафедри 25 квітня 2019 року відбулося спільне засідання гуртків «Менеджмент організації» (керівник – доцент Богашко Олександр), «Сучасний маркетинг: розвиток, проблеми і перспективи» (керівник викладач Гарматюк Олена), «Управління ризиками в міжнародному бізнес-середовищі» (керівники – доценти Подзігун Світлана та Кузьмінов Микола) та «Актуальні проблеми маркетингової політики ціноутворення» (керівник – доцент Білошкурська Наталія).
Захід приурочено до святкування «Днів науки в університеті». Мета засідання – обговорення актуальних питань щодо розвитку менеджменту й маркетингу у практиці вітчизняних компаній в українському та міжнародному бізнес-середовищі. Під час засідання було заслухано доповіді студентів:
Студенти виявили високий рівень зацікавленості питаннями сучасного менеджменту та маркетинговою діяльністю в Україні й за кордоном, що підтвердилось активним обговоренням тематики засідання.
Сподіваємося, що спільне засідання наукових гуртків стане одним із дієвих заходів на шляху подальших наукових відкриттів та сприятиме конструктивному обміну досвідом й сучасними ідеями в студентському колективі.