4 квітня 2019 року за ініціативи кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом відбувся науково-практичний семінар «Соціальне підприємництво: формування ефективної бізнес-моделі».
Роботу семінару відкрив кандидат економічних наук, доцент Ігор Бондарук, який представив учасників та окреслив тенденції соціального підприємництва в Україні.
З доповідями виступили: соціолог Українського інституту соціальних досліджень імені Олександра Яременка Анна Федченко, доцент кафедри, кандидат економічних наук Ольга Бовкун, викладач Тетяна Ящук.
Доповідачі зосередили увагу присутніх на можливостях та ідеях створення бізнесу із соціальним змістом, розглянули створення соціально відповідальних проектів, їх ефективне функціонування та встановлення перспектив розвитку в Україні на основі вивчення зарубіжного досвіду. До участі в обговоренні проблемних питань активно долучилися викладачі та студенти.
Організований захід дав можливість учасникам ознайомитись з актуальною інформацією щодо особливостей соціального підприємництва та отримати відповіді на окреслені питання, що знайдуть подальше застосування як у навчальному процесі, так і практичній діяльності.