В рамках освітнього проекту «Школа юного маркетолога» 2 та 4 квітня 2018 року в Навчально-науковому інституті економіки та бізнес-освіти був проведений тренінг-практикум з бенчмаркінгу.
Наталія Білошкурська, куратор заходу, к. е. н., доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, пояснила зміст поняття «бенчмаркінг» та історію його виникнення.
Бенчмаркінг – це мистецтво виявляти те, що інші фірми роблять краще, з подальшим вивченням їх методів роботи. На перший погляд здається, що мова йде про банальне шпигунство, але в основу бенчмаркінгу покладена ідея порівняння діяльності не тільки підприємств-конкурентів, але і передових фірм інших галузей.
Практична частина тренінгу була побудована на порівнянні одного і того ж товару, який випускають різні фірми. За основу порівняння учасники брали два конкуруючих підприємства в одній галузі та оцінювали їх за різними критеріями. Під час практикуму з бенчмаркінгу учасники зрозуміли, що основною характеристикою і цільовою спрямованістю бенчмаркінгу є пошук відповідей на наступні питання:
Учасники заходу активно обговорювали та оцінювали товари різних фірм, освоюючи психологічні аспекти бізнесу. При цьому враховувались всі фактори, які впливають на думку покупця.
Тренінг-практикум був корисним, цікавим та інформативним для всіх учасників, які навчились новому маркетинговому підходу обрання найкращого серед хорошого!