Міні-конференція „Маркетингові дослідження в туристичній галузі”

  • Дата публікації: 13.04.2016

Успішне функціонування туристичного підприємства багато в чому залежить від точності і своєчасності результатів проведення маркетингових досліджень.

На базі НН інституту економіки та бізнес-освіти 7 квітня 2016 року в рамках відкритого заняття з дисципліни “Маркетинг”, викладачем кафедри маркетингу та управління бізнесом Оленою Гарматюк, було проведено міні-конференцію між студентами ІІІ курсу, спеціальності «Туризм». Захист результатів власних наукових досліджень відбувався у вигляді доповідей та презентацій.

Сподіваємося, що нинішня міні-конференція стане одним із заходів на шляху подальших наукових відкриттів студентів.

Міні галерея


Листопад