Роль бізнес-тренінгу в прийнятті управлінських рішень

  • Дата публікації: 22.10.2015

Талант виграє ігри, а команда – чемпіонати

Майкл Джордан

Тиждень маркетолога в Навчально-науковому інституті економіки та бізнес-освіти розпочався науково-практичним семінаром «Роль бізнес-тренінгу в прийнятті управлінських рішень», який відбувся 19 жовтня. Бізнес-тренером для магістрантів спеціальності «Бізнес-адміністрування» і бакалаврів напрямів підготовки «Маркетинг», «Управління персоналом та економіка праці» стала доцент кафедри маркетингу та управління бізнесом Н.В. Білошкурська.Загалом, цілями бізнес-тренінгів, що проводяться для навчання командній роботі, є:

  • психологічне й емоційне згуртування людей, які працюють в одній групі;
  • розвиток в учасників навиків командної роботи;
  • навчання менеджерів різних рівнів управління формуванню команд;
  • вирішення якої-небудь виробничої задачі.

Наталія Володимирівна провела тренінг, під час якого студенти потренували навики командної роботи та зрозуміли важливість вміння чути один одного. У ході тренування виокремилися лідери сформованих груп, управлінські якості яких оцінили інші учасники.

Проведений захід викликав позитивну реакцію студентів, які показали високий інтелектуальний потенціал та командну організованість.

Міні галерея


Листопад