Зміни життя в сучасному світі вимагають і змін мети та призначення сучасної освіти. Надзвичайно важливо викликати інтерес у студентів до навчальної теми, перетворюючи аудиторію пасивних спостерігачів на активних учасників заняття. Так, встановлено, що студенти запам’ятовують: 5% – лекції, 10% – того, що читають, 20% – того, що бачать на власні очі, 50% – того, що слухають та бачать одночасно, 70% – того, що обговорюють і пишуть, 80% – того, що роблять практично власноруч, 90% – того, що роблять і обговорюють одночасно, 95% – того, чому навчають інших.
Знаючи це, викладачі економічного факультету активно використовують інтерактивні методи навчання під час введення занять. Прикладом цього є проведення практичних занять з дисципліни «Економічний аналіз» у вигляді гри. Всіх студентів було поділено на 4 команди, капітани яких повинні були донести до своєї групи якомога більше засвоєного матеріалу.
В свою чергу представники команд міняючись місцями, розповідали свою інформацію так, щоб інші могли засвоїти цей матеріал. На все давалось 5 хвилин. Коли час закінчився, гравці поверталися в свою команду.
Ця гра дала можливість опанувати спільними зусиллями матеріал, і долучити до роботи іноземних студентів.
В свою чергу, викладач Тетяна Василівна, була задоволена від проведення пари та на закінчення виставила нам чесно зароблянні оцінки.
Всі учасники були в захваті від процесу, та на далі будуть раді таким експериментам.
Авторський колектив студентів 31 та 32 груп