Однією з сучасних ланок економіки, дуже швидко зростаючою, є маркетинг – економічна діяльність, спрямована на стимулювання ринкового попиту та досягнення цілей фірми в конкурентному середовищі через максимальне задоволення потреб споживачів.
Маркетолог – це спеціаліст з вивчення ринку, потреб і переваг споживачів (товару, іміджу, діяльності компанії в цілому тощо). Він оцінює, яка продукція матиме попит і чому, пропонує шляхи просування нового товару або можливості збільшення продажу існуючого, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкурентів, проводить моніторинг галузі, організовує роботу дослідницької команди, яка з’ясовує погляди потенційних покупців, обробляє отриману інформацію, робить прогноз і складає рекомендації.
Професія маркетолога вимагає комунікабельності, ініціативності, вміння творчо вирішувати непрості завдання.
Спеціалізації:
Місце роботи випускників:
Посади, на яких працюють фахівці: