Маркетолог – незамінний фахівець

  • Дата публікації: 25.07.2014

     

Однією з сучасних ланок економіки, дуже швидко зростаючою, є маркетинг – економічна діяльність, спрямована на стимулювання ринкового попиту та досягнення цілей фірми в конкурентному середовищі через максимальне задоволення потреб споживачів.

Маркетолог – це спеціаліст з вивчення ринку, потреб і переваг споживачів (товару, іміджу, діяльності компанії в цілому тощо). Він оцінює, яка продукція матиме попит і чому, пропонує шляхи просування нового товару або можливості збільшення продажу існуючого, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкурентів, проводить моніторинг галузі, організовує роботу дослідницької команди, яка з’ясовує погляди потенційних покупців, обробляє отриману інформацію, робить прогноз і складає рекомендації.

Професія маркетолога вимагає комунікабельності, ініціативності, вміння творчо вирішувати непрості завдання.

 Спеціалізації:

  • товарознавство в митній справі;
  • маркетинг медичного обслуговування;
  • товарознавство та комерційна діяльність.

 Місце роботи випускників:

  • Державна митна служба України;
  • оптові комерційно-посередницькі медичні фірми;
  • рекламні агентства;
  • комерційні служби підприємств.

Посади, на яких працюють фахівці:

  • маркетолог
  • маркетолог-аналітик
  • бренд-менеджер
  • менеджер зі збуту
  • менеджер з реклами
  • PR-менеджер
  • директор з маркетингу
  • працівник рекламного агентства
  • спеціаліст відділу маркетингу підприємства
  • спеціаліст з маркетингових досліджень
  • спеціаліст з логістики і товарно-цінової політики
  • спеціаліст з аналізу та планування маркетингової діяльності
  • менеджер у сфері операцій з нерухомістю
  • менеджера-консультант з питань комерційної діяльності та управління
  • менеджер з дослідження ринку та вивчення суспільної думки
  • фахівець зі зв’язків з громадськістю
  • арт-директор

 

Міні галерея


Листопад