Студенти 3 курсу економічного факультету переглянули відеолекцію Олександра Левітаса експерта з партизанського маркетингу, присвячену тому, як продавати послуги – включаючи дорогі і складні – за допомогою маловитратних інструментів партизанського маркетингу.
«Партизанськими» прийнято називати ті маркетингові заходи, які виходять за рамки загальноприйнятих способів та засобів рекламних комунікацій і просування товару.
Термін «партизанський маркетинг» був введений американським маркетологом Джей Левінсоном.
Головна відмінність партизанського маркетингу від звичайного полягає у використанні можливостей креативного мислення вкупі з деякими дуже простими методами просування товару або послугами, замість того, щоб витрачати багато грошей на рекламу.
Партизанський маркетинг – означає нестандартність, нетрадиційність і підвищену гнучкість, високі результати при обмежених можливостях.
Партизанський маркетинг спочатку позиціонувався як інструмент для малого та середнього бізнесу, вимушеного «партизанити» через нестачу коштів. Сьогодні, в умовах високої конкуренції, методи партизанського маркетингу використовують і великі компанії – наприклад, IBM, Microsoft, Volvo, Mercedes, Procter & Gamble, Nissan.
Проглянувши відеолекцію, студенти оволоділи основами цієї нехитрої науки. В перспективі вони зможуть власноруч приймати подібні рішення для свого бізнесу.