Історія створення бренду “Barbie”

  • Дата публікації: 17.02.2014

13 лютого 1959 року у продаж надійшли перші ляльки Барбі. Вже 55 років цей всесвітньо відомий бренд не втрачає своєї популярності і справедливо вважається найуспішнішим на ринку іграшок.

Історична довідка. Барбі як дитяча іграшка для дівчаток 3-14 років, була вироблена у штаті Вісконсін, США. Її творцями вважаються Рут і Елліот Хендлери. Повне її ім’я – Барбара Міллісеент Робертс.

Перша Барбі коштувала всього $3.00; вона була одягнена в чорно-білий в смужку купальник (сукні для ляльки продавалися окремо), мала стягнуте в «кінський хвіст» світле волосся і чорні очі. Спершу покупці поставилися до новинки насторожено – на ті часи лялька виглядала досить зухвало, проте незабаром вона стала неймовірно популярною серед школярок. У продажу з’явилося безліч різноманітних костюмів та аксесуарів для Барбі; в 1961 р. вона отримала бойфренда Кена, двома роками пізніше – приятельку Мідж і сестричку Скіппер.

Зовнішній вигляд ляльки змінювався – якщо перша Барбі 1959 року виглядала цілком дорослою жінкою, то до кінця 60-х вона стає миловидної дівчиною-тінейджером. У неї з’являються нові рідні та знайомі – кузина Френсі, сестричка Тутті, чорношкіра приятелька Крісті, англійка Стейсі. У 60-х роках Барбі отримує «Будинком мрії», в 70-х – автомобіль. З’являються Барбі – співачка (1961 р.) , Барбі – медсестра (1961 р.) , Барбі – стюардеса (1966 р.) , Барбі – космонавт, Барбі – кандидат в президенти (1991 р.).

Рост Барбі – 29 см. Її пропорції по відношенню до «наших» – 1 : 6. Якби Барбі стала людиною, то при зрості близько 170 см її вага була б трохи менше 50 кг, об’єм грудей – 99 см, талії – 45 см , стегон – 84 см. Часто творців Барбі звинувачують у тому, що її неприродна краса, яка для багатьох стала еталоном, сприяє поширенню таких розладів, як анорексія і булімія – шанувальниці Барбі, щоб стати схожими на свого кумира, сідають на голодні дієти, витрачають гроші на пластичні операції .

У 2001 р. був знятий мультфільм з Барбі в головній ролі – «Барбі і Лускунчик»; згодом вийшло ще більше 10 анімаційних фільмів про пригоди Барбі .

Про те, з чого починався бренд «Barbie», як розвивався і дійшов до нас, студентам економічного факультету розповіли і показали, вбравшись у відповідні сукні, студентки Морозова Ольга та Петрухіна Любов, підготувавши презентацію на тему «Історія створення бренду “Barbie”». Змістовні та цікаві розповіді дівчат сподобалися всім присутнім. Особливо вдячною аудиторією були викладачі кафедри маркетингу та управління бізнесом на чолі з Чирвою Ольгою Григорівною, оскільки радісно було їм, що вихованці навчилися творчо підходити до справи, знаходити змістовні матеріали, робити правильні висновки і талановито виступати перед аудиторією.

Міні галерея


Березень
Травень