Сучасний рівень підготовки студентів орієнтує викладача на перехід від педагогічного традиціоналізму до впровадження нових форм і методів проведення лекційного заняття. З цією метою на економічному факультеті запроваджено читання інтерактивних лекцій замість традиційних, які, як правило, мають суто інформаційний характер і побудовані на творчій активності викладача, а не студента.
Так, для студентів першого курсу проведено інтерактивну лекцію з дисципліни «Історія України», яка дозволила поєднати керуючу роль викладача з високою активністю студентів на основі використання сучасних інтерактивних технологій.
Перевагами даної інтерактивної лекції стало опрацювання великого масиву інформації, налагодження оперативного зворотного зв’язку зі студентами, мобілізація мислення, знань та умінь студентів, досягнення високих результатів навчальної діяльності.
Найголовніше те, що присутність студентів на інтерактивній лекції дає студентам більше ніж просте запам’ятовування фактів та спонукає більше думати, ніж записувати.