Я обов’язково досягну того, що зветься успіхом.
Коли мене запитають, в чому мій секрет,
скажу – я щоразу піднімаюсь, після того, як падаю.
Пол Харві
Кафедра маркетингу та управління бізнесом успішно продовжує серію заходів, присвячених до дня маркетингу. Так, для студентів І-ІІ курсів напрямів підготовки «Маркетинг», «Управління персоналом та економіка праці», «Економіка підприємства», «Фінанси і кредит» та магістрантів спеціальності «Бізнес-адміністрування» проведено лекцію-тренінг «Як зробити себе брендом? Як зробити себе лідером?».
Тобто структурно заняття складалося з двох частин. Першу провела к. е. н., старший викладач Олійник Катерина Андріївна, провівши майстер-клас про секрети бренд-менеджменту особистості. У другій частині практичний психолог УДПУ Корнієнко Наталія Леонідівна підняла проблему формування особистості лідера.
Наталія Леонідівна звернулася до присутніх з питанням: «Хто з вас бажає бути лідером?». Виявилося, що далеко не всі, адже для цього необхідно сформувати відповідний світогляд.
Тренінг «Хто я є насправді?». Всі присутні взяли аркуші паперу, на яких написали 10 власних якостей лідера. Найбільш активні за 3 хвилини озвучили свої якості. Після цього психолог запропонувала добровольцю, яким виявилася Ольга Морозова, вийти з аудиторії на 5 хвилин.
Доки дівчина була відсутньою, озвучували її лідерські якості друзі, зокрема вони перелічили наступне. Після цього Корнієнко Н.Л. покликала Морозову О. в аудиторію і попросила її перелічити свої якості знову, а присутні порівнювали, чи будуть співпадання. Їх виявилося чимало.
Останньою була вправа «Я всього лише…, хоча міг би бути…». Потрібно було розслабитися і згадати ситуацію, про яку шкодуєш. Уявити, яким чином можна було б все змінити. Уявити свого критика, дати йому ім’я, наділити якостями. Розділити його якості на позитивні і негативні. Чи важко було мислити, уявляти, діяти в таких умовах?
Отже, лекція-тренінг виявилася надзвичайно цікавою. Всі учасники висловили побажання збиратися на подібних заходах постійно. Дякуємо Корнієнко Н. Л. за підтримку починань кафедри маркетингу та управління бізнесом і з нетерпінням чекаємо на наступну зустріч.